Alma-verkosto

Alma-verkostossa mainostajan valittavina ovat Alman monipuoliset verkkopalvelut *, olipa kohdeyleisönä sitten kuluttajat tai B2B-sektorin päättäjät.  

Verkostossa on mukana uutismedioita, markkinapaikkoja sekä lifestyle-palveluita, ja sen kautta voi ostaa niin desktop-, mobiili- kuin videomainontaakin. Myös sisältömarkkinointi- ja rich media -ratkaisuja voidaan toteuttaa mainostajan toiveiden mukaan.

Alman medioiden käyttäjät muodostavat profiloitujen selainten verkoston, jossa mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma-verkosto tarjoaa myös monipuoliset mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen. Lue lisää >>

Tarkempaa tietoa yksittäisistä medioista ja mediakohtaisesta näkyvyydestä löydät alla olevista linkeistä.

Valtakunnalliset

Talous- ja ammattilaismediat

*Alman ja Sanoman yrityskaupasta johtuvan siirtymävaiheen aikana (30.11.2020 saakka) Aamulehti, Satakunnan Kansa ja Paikallismediat ovat osa Alma-verkostoa. 
Mediat siirtyvät kokonaisuudessaan pois Alma Medialta 30.11.2020. Tiedotamme muutoksista ennen mainosinventaarin siirtymistä Sanoma Oy:n hallintaan.


Miksi hyödyntää Alma-verkostoa?

  1. Alma-verkosto tavoittaa valtakunnallisesti 72 % 15-74 vuotiaista
  2. Käsittää lukuisia uutismedioita, markkinapaikkoja ja lifestylemedioita
  3. Monipuoliset yleisöpaketit ja kohdennusmahdollisuudet

    TNS Mind 2019 

lohja kansikuva nettiin2
Case

Lohjan Jääkarusellifestivaaleilla huikea kävijämäärä

Ainutlaatuista tapahtumaa markkinoitiin Alma-verkoston digikanavissa luovilla ja erottuvilla mainosratkaisuilla, jotka toteutettiin mainostajalle avaimet käteen -periaatteella.

Lue lisää

cittari kansi
Case

Citymarket Länsikeskus toteutti mobiilikampanjan Alma-verkostossa

Viiden viikon mittainen kesäkampanja toteutettiin Alma-verkostossa kohdennettuna Turun, Raision ja Naantalin alueille.

Lue lisää