Display-mainonnan ratkaisut löydettävyyteen
Kasvata verkkosivusi liikennettä display-mainonnan avulla ja aktivoimalla käyttäjiä vierailemaan sivustollasi.
Tutustu myös muihin display-mainonnan ratkaisuihin >>
Kasvata verkkosivusi liikennettä – tulospohjainen mainonta (CPC)
Tulospohjainen mainonta tarkoittaa verkkomainontaa, jossa mainostaja maksaa vain mainonnan toteutuneista klikeistä.
Tulospohjainen mainonta sopii erityisen hyvin kävijäliikenteen ohjaukseen ja verkkokaupan myynnin edistämiseen. Tällä ratkaisulla ohjataan potentiaalisia asiakkaita ”ostoputkeen” – esim. tutustumaan tuotteeseen, kokeilemaan, lataamaan esitteen. Jatkuva tulospohjainen mainonta on tehokas tapa tavoittaa potentiaaliset asiakkaat juuri oikealla hetkellä.
Mainonta optimoidaan näkymään sinne, missä se tuottaa parhaiten tuloksia. Alma-verkostossa mainonta näkyy turvallisessa mediaympäristössä kotimaisissa ja tunnetuissa medioissa. Aineiston on oltava toimintaan ohjaava ja sen tulee sisältää esimerkiksi kehote, kilpailu tai tarjous.
Voit hyödyntää kampanjassa Alman monipuolisia kohdennusmahdollisuuksia esimerkiksi alue, demografia tai kiinnostusalueista muun muassa moottoriajoneuvot, harrastukset tai sisustaminen.
Tulospohjainen kampanja alueellisesti
Alk. 500 eur
- Kohdennus: maakunta
- Hintoihin lisätään alv.
Tulospohjainen kampanja valtakunnallisesti
Alk. 1500 eur
- Kohdennus: valtakunnallinen tai kaupunki
- Myös dataan perustuva kohdennus mahdollinen
- Hintoihin lisätään alv.
Haluatko lisää kävijöitä verkkosivuillesi?
Tulospohjainen mainonta on yksi keino saada lisää asiakkaita ja lisää kävijöitä verkkosivuille. Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja mainonnan ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.