Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]

Alma Spotlight – Ramona Varkoi, Oras Group: Suomessa on erittäin hyvät edellytykset tehdä ohjelmallista mainontaa monipuolisesti ja tuloksellisesti

Alma Spotlightin syksyn ensimmäisessä asiantuntijahaastattelussa on vieraana Ramona Varkoi, joka toimii Oras Groupilla digimainonnan suunnittelijana […]

Alma Spotlight kesäjakso – Alman mediamyynti paljastaa: Näillä taidoilla pärjäät kun mediaostaminen automatisoituu

Alma Spotlightin kevään viimeisessä jaksossa on vieraana Alman mediamyynnistä Henrik Pitkäkoski ja Ville Helminen! Molemmat […]

Alma Spotlight – Juuli Pelkonen, Adform: Meillä kaikilla on vastuu ylläpitää kotimaisten toimijoiden elinvoimaisuutta myös ohjelmallisessa mainonnassa

Alma Spotlightin asiantuntijahaastattelussa on tällä kertaa vieraana Juuli Pelkonen, joka vetää IAB:n ohjelmallisen mainonnan työryhmää […]

Alma Spotlight – Jonne Salovaara, Dagmar: Evästeetön tulevaisuus on jo nykyisyyttä

Vieläkö voidaan puhua evästeettömästä tulevaisuudesta, vai onko evästeettömyys jo vahvasti nykyisyyttä? Keskustelemme evästeettömyydestä, ohjelmallisen mainonnan […]

Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024

Alman ohjelmallisen mainonnan tiimi analysoi tuoreeltaan juuri valmistuneen Näin Suomi bidaa -kyselytutkimuksen mielenkiintoisimpia nostoja ja […]

Alma Spotlight – Pekka Kotilainen, IPG Mediabrands: Suomen ohjelmallisen mainonnan kenttä on valmistautunut yllättävänkin hyvin evästeettömään maailmaan

Alma Spotlightin asiantuntijahaastattelussa käydään tällä kertaa läpi vuoden 2023 muutoksia ohjelmallisessa mainonnassa ja tietysti pyritään […]

Alma Spotlight – Dina Abdel-Hamid, Dentsu: Huomion pitäisi olla lähtökohta kaikentyyppisessä mainonnan tekemisessä ja mittaamisessa

Alma Spotlightin kolmannessa asiantuntijahaastattelussa aiheena on mainonnan huomio (attention) sekä sen mittaaminen ja optimointi ohjelmallisen […]