Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla. Se tuo helppoutta ja älyä asumiseen sekä lisää asumismukavuutta.

– Meidän kohteet on hyvin monenlaisia, aina pienistä omakotitaloratkaisuista tuhannen neliön linnaan Ranskassa, hymyilee yrityksen toimitusjohtaja Jani Hirvonen ja esittelee Amazon Alexan valaistusohjaustoimintoja yrityksen showroomissa.

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

Verkkosivut, hakukoneoptimointia ja markkinointi­­suunnittelua

Digisähkön kaltaiselle, melko rajatun kohderyhmän asiantuntijaorganisaatiolle verkkosivut ja sosiaalisen median markkinointi ovat niitä kaikista tärkeimpiä kanavia. Netello on ollut mukana rakentamassa yritykselle toimivia markkinointiratkaisuja.

– Netellon* kanssa olemme tehneet verkkosivut, hakukoneoptimointia ja Google-markkinointia. Tulevalle vuodelle teimme yhdessä myös markkinointisuunnitelman, Hirvonen kertoo.

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

*Netello Systems on Alman liiketoimintayksiköistä mm. hakukonemarkkinointiin ja sivustoihin ja verkkokauppoihin erikoistunut digimarkkinoinnin yritys

Vaihtamalla ei parantunut

Digisähkön kumppanuus Netellon kanssa oli välillä katkolla, kun yritykselle tarjottiin huokeampaa palvelupakettia toisen yrityksen toimesta. Syrjähyppy ei kuitenkaan tuottanut tulosta.

– Meille sanottiin, että vaihdoksen takia hakutuloksissa sijoittuminen tippuu hetkellisesti. Tulokset eivät kuitenkaan lähteneet luvatusti nousemaan, ennen kuin Netello tuli taas mukaan kuvioihin, Hirvonen muistelee.

– Emme olleet enää ykköspaikalla hakutuloksissa, eikä edes ykkössivulla vaan jossain siellä mitä myös hautausmaaksi kutsutaan. Joku on joskus sanonut, että paras paikka piilottaa ruumis on Googlen hakutulosten kakkossivu, sieltä sitä ei löydä kukaan, Hirvonen nauraa.

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

Kansantajuinen raportointi

Netellon säännöllinen raportointi kerää myös kiitosta Hirvoselta. Raporteista käy ilmi, mitä on tehty ja millaisia tuloksia on saavutettu.

– Tykkään erityisesti siitä, että raportit on laadittu kansantajuisesti. En minä kauheasti ymmärrä näistä, jos niitä ei ole avattu kunnolla, että mikä tarkoittaa mitäkin, Hirvonen hymyilee.

Kiinnostuitko näyttävistä kotisivuista ja hakukonemarkkinoinnista?

Lue lisää kotisivuratkaisuistamme ja hakukonemarkkinoinnista.

Lue seuraavaksi:

Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja […]

Atradius: Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla

Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta […]