Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla

Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta ja saada liidejä myynnille? Pitkäjänteinen yhteistyö Alma Businessmedioiden kanssa on kantanut hedelmää; Atradius on saanut tavoittelemiaan brändillisiä ja myynnillisiä tuloksia sekä tavoittanut halutun kohderyhmän eli yrityspäättäjät.

Atradius on luottovakuutuksia, takauksia ja perintäpalveluja tarjoava yritys, ja yhteistyötä Alma Businessmedioiden kanssa on tehty pitkään. Pitkäjänteisen yhteistyön tuloksena on tehty monipuolisesti muun muassa blogikirjoituksia, display-mainontaa ja tapahtumakumppanuuksia.

Yllä on esimerkki Atradiuksen display-mainoksista.

”Alman kanssa tehdyllä yhteistyöllä vahvistamme yrityksen imagoa, sillä digitaalinen markkinointi on ennen kaikkea pitkäjänteistä ja kokonaisvaltaista tekemistä eikä satunnaista kampanjointia.”

Jenna Ollikainen, Head of Marketing, Atradius

Brändimarkkinointia, mielikuvamainontaa ja liidien hankintaa

Kuten mainonnan ja markkinoinnin tavoitteena yleisesti, myös Atradiuksen kampanjoissa tavoitteet ovat olleet sekä brändillisiä että myynnillisiä. Kampanjoiden avulla rakennetaan mielikuvaa Atradiuksesta luotettavana ja asiantuntevana toimijana, lisätään tietoisuutta luottovakuutuksesta ja riskienhallinnasta sekä saadaan lisää kävijöitä ja prospekteja kotisivuille, ja tätä kautta myös lisää liidejä myynnille.

Sisältö ja kohderyhmä kohtaavat, kun kanavat valitaan oikein

Atradiuksen kampanjoiden kohderyhmää ovat yrityspäättäjät. Kampanjoilla on tärkeää saada kiinni juuri ne henkilöt, jotka vastaavat esimerkiksi yrityksien riskienhallinnasta.

Kohdentamalla oikeaan mediaan saadaan myös myynnillisiä tuloksia aikaan. Blogit ovat hyvä kanava, kun halutaan kertoa asioista syvällisemmin. Atradius onkin tavoittanut blogeillaan juuri oikean kohderyhmän.

Case Atradius
Tavoita kohderyhmäsi oikeassa mediassa. Blogit ovat hyvä kanava, kun halutaan kertoa asioista syvällisemmin. Tutustu Atradiuksen kumppaniblogeihin Kauppalehdessä >

”Alman kanssa yhteistyö on ollut sujuvaa ja helppoa. Saimme tavoitettua laajasti halutun kohderyhmän eli päättäjät. Suunnitelmallinen ja tavoitteellinen näkyvyys on linjassa yrityksen muun viestinnän kanssa ja tukee yrityksen tavoitteita. Kampanjoiden avulla rakennetaan Atradiuksen brändiä pitkällä tähtäimellä sekä tuodaan yritystä ja meidän tarjoamia palveluita ja tuotteita ihmisten tietoisuuteen.”

Jenna Ollikainen, Head of Marketing, Atradius


Kumppanisisällöt on yksi tapa tavoittaa oikea kohderyhmä

Alma Businessmedioiden Kumppanisisällöt on median osio, jossa yritys voi julkaista omaa sisältöään osana tunnettua ja vaikuttavaa uutismediaa, esimerkiksi Kauppalehteä​. Omalla koontisivullaan yritys voi julkaista mediaympäristöön sopivaa sisältöä, kuten artikkeleita, blogeja, podcasteja tai videoita. ​

Kumppanisisällöt sopivat erinomaisesti esimerkiksi brändin tunnettuuden kasvattamiseen sekä asiantuntijuuden vahvistamiseen yrityspäättäjien kohderyhmässä.​

Kysy lisää Kumppanisisältöjen hyödyntämisestä!


Me autamme sinua tavoittamaan juuri heidät, joille viestilläsi on merkitystä. Ne samat, joilla on merkitystä 
yrityksellesi.

Lue seuraavaksi:

Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti […]

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät […]