Ei aikaa sen oikean etsimiseen? Anna markkinoinnin matchmaker-palvelun löytää sinulle sopivin kumppani

”Mielenkiintoisen ravintolan lounaslistan voi helposti googlata, mutta juuri yrityksesi tarpeisiin vastaavan markkinointikumppanin etsiminen onkin kinkkisempi juttu”, kuvailee Superskills -palvelun perustajajäsen Anne Aikala.

Superskillsin perustajat halusivat tehdä täydellisen markkinointikumppanin löytämisestä helppoa, nopeaa ja ennen kaikkea mukavaa. Samalla he halusivat luoda toimistoille mahdollisuuden saada uusia asiakkaita reilulla tavalla, ilman spekulatiivisia briiffejä ja kylmiä NB-soittoja.

Näin sai alkunsa Superskills, verkossa toimiva konsultatiivinen markkinoinnin matchmaker-palvelu. Markkinointipalveluita etsivät voivat löytää, vertailla ja halutessaan kilpailuttaa toimistoja ja yksittäisiä ammatinharjoittajia Superskills -sivustolla.

Pikahaku on toimistokilpailutuksen speed dating

Vaikka ensivaikutelma on tärkeä, ei toimiston valintaa kannata tehdä pelkkien kauniiden nettisivujen ja myyntipuheiden perusteella. Superskills kokoaa yhteen suomalaiset markkinointialan toimistot, joten sinun ei tarvitse käyttää aikaasi eri vaihtoehtojen etsimiseen.

Myös vaihtoehtojen vertailu onnistuu helposti: markkinoijalle veloitukseton pikahaku auttaa määrittämään tärkeimmät valintakriteerit ja pisteyttää kumppanivaihtoehdot antamiesi vastausten perusteella. Näin saat tietää sinulle prosentuaalisesti parhaiten matchaavat ehdokkaat.

Kokeile pikahakua tästä.

Superskills tarjoaa myös mahdollisuuden syvällisempään pro-kilpailutukseen, jossa puolueettomat markkinoinnin asiantuntijat ovat apuna kilpailutusprosessissa.

Toimisto: vaihda kylmät NB-puhelut suoraan shortlistaukseen

”Oman osaamisen markkinoiminen on myös toimistoille kovaa työtä, joka vaatii aikaa ja panostusta. Superskills vapauttaa toimistoilta aikaa siihen mitä he tekevät parhaiten: asiakastyöhön,” Aikala kertoo.

Alle kymmenen hengen yritykset saavat Superskills-jäsenyyden hintaan 75€ kuukaudessa, 10-25 hengen toimistot hintaan 150€ kuukaudessa ja yli 25 hengen toimiston jäsenyys kustantaa 250€ kuukaudessa.

 

Alma Media haluaa kiihdyttää markkinointialan kasvua Suomessa ja toimii Superskills -palvelun yhteistyökumppanina.

Lue seuraavaksi:

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]