Alma Spotlight on podcast- ja artikkelisarja, jossa päästämme asiakkaamme ääneen. Kuulemme muun muassa siitä, mikä on kuuminta juuri nyt ohjelmallisen mainonnan tai laajemmin digimarkkinoinnin piirissä.
Millaisten asioiden parissa ohjelmallisen mainonnan ostajat toimistoissa juuri nyt työskentelevät ja mitkä ilmiöt puhuttavat alalla? Alma Spotlight haastaa ja haluaa aikaansaada keskustelua – vakavista aiheista, mutta ei välttämättä vakavissaan.
Tilaa podcastimme ja pääset nauttimaan sisällöstämme missä ja milloin vain. Pidämme huolen, että jokainen jakso tarjoaa sinulle inspiroivaa sisältöä ja uusia näkökulmia.
Alta löydät viimeisimmät podcastit. Kiinnostavia kuunteluhetkiä Alma Spotlightin parissa!
Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti
Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]
Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?”
Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]
Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille
Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]
Alma Spotlight – Ramona Varkoi, Oras Group: Suomessa on erittäin hyvät edellytykset tehdä ohjelmallista mainontaa monipuolisesti ja tuloksellisesti
Alma Spotlightin syksyn ensimmäisessä asiantuntijahaastattelussa on vieraana Ramona Varkoi, joka toimii Oras Groupilla digimainonnan suunnittelijana […]
Alma Spotlight kesäjakso – Alman mediamyynti paljastaa: Näillä taidoilla pärjäät kun mediaostaminen automatisoituu
Alma Spotlightin kevään viimeisessä jaksossa on vieraana Alman mediamyynnistä Henrik Pitkäkoski ja Ville Helminen! Molemmat […]
Alma Spotlight – Juuli Pelkonen, Adform: Meillä kaikilla on vastuu ylläpitää kotimaisten toimijoiden elinvoimaisuutta myös ohjelmallisessa mainonnassa
Alma Spotlightin asiantuntijahaastattelussa on tällä kertaa vieraana Juuli Pelkonen, joka vetää IAB:n ohjelmallisen mainonnan työryhmää […]
Alma Spotlight – Jonne Salovaara, Dagmar: Evästeetön tulevaisuus on jo nykyisyyttä
Vieläkö voidaan puhua evästeettömästä tulevaisuudesta, vai onko evästeettömyys jo vahvasti nykyisyyttä? Keskustelemme evästeettömyydestä, ohjelmallisen mainonnan […]
Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024
Alman ohjelmallisen mainonnan tiimi analysoi tuoreeltaan juuri valmistuneen Näin Suomi bidaa -kyselytutkimuksen mielenkiintoisimpia nostoja ja […]
Alma Spotlight – Pekka Kotilainen, IPG Mediabrands: Suomen ohjelmallisen mainonnan kenttä on valmistautunut yllättävänkin hyvin evästeettömään maailmaan
Alma Spotlightin asiantuntijahaastattelussa käydään tällä kertaa läpi vuoden 2023 muutoksia ohjelmallisessa mainonnassa ja tietysti pyritään […]
Alma Spotlight – Dina Abdel-Hamid, Dentsu: Huomion pitäisi olla lähtökohta kaikentyyppisessä mainonnan tekemisessä ja mittaamisessa
Alma Spotlightin kolmannessa asiantuntijahaastattelussa aiheena on mainonnan huomio (attention) sekä sen mittaaminen ja optimointi ohjelmallisen […]
Alma Spotlight – Selja Selenius, OIKIO: Onhan tässä saatu yhdessä rakennettua ihan mahtava ekosysteemi!
Tällä kertaa Alma Spotlightissa keskustelemme OIKIOn Selja Seleniuksen kanssa. Seljalla on pitkä kokemus ohjelmallisesta mainonnasta […]
Alma Spotlight – Daniil Ivanov, Tulos Helsinki:Mainonnan hiilijalanjälki on kuuminta alalla juuri nyt!
Ensimmäisenä Alma Spotlightin valokiilassa on Daniil Ivanov Tulokselta. Annetaanpa Daniilin kertoa omin sanoin, mitä mieltä […]