Alma Media > Mainostajat > Ohjelmallinen mainonta > Ohjelmallinen mainonta > Alma Spotlight -podcast

Alma Spotlight -podcast

Alma Spotlight on podcast- ja artikkelisarja, jossa päästämme asiakkaamme ääneen. Kuulemme muun muassa siitä, mikä on kuuminta juuri nyt ohjelmallisen mainonnan tai laajemmin digimarkkinoinnin piirissä.

Millaisten asioiden parissa ohjelmallisen mainonnan ostajat toimistoissa juuri nyt työskentelevät ja mitkä ilmiöt puhuttavat alalla? Alma Spotlight haastaa ja haluaa aikaansaada keskustelua – vakavista aiheista, mutta ei välttämättä vakavissaan.

Tilaa podcastimme ja pääset nauttimaan sisällöstämme missä ja milloin vain. Pidämme huolen, että jokainen jakso tarjoaa sinulle inspiroivaa sisältöä ja uusia näkökulmia.

Kuuntele Spotifyssä
tai yhdellä seuraavista alustoista:


Alta löydät viimeisimmät podcastit. Kiinnostavia kuunteluhetkiä Alma Spotlightin parissa!

Alma Spotlight -podcastit:

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Ramona Varkoi, Oras Group: Suomessa on erittäin hyvät edellytykset tehdä ohjelmallista mainontaa monipuolisesti ja tuloksellisesti

Alma Spotlight

Alma Spotlight kesäjakso – Alman mediamyynti paljastaa: Näillä taidoilla pärjäät kun mediaostaminen automatisoituu

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Juuli Pelkonen, Adform: Meillä kaikilla on vastuu ylläpitää kotimaisten toimijoiden elinvoimaisuutta myös ohjelmallisessa mainonnassa

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Jonne Salovaara, Dagmar: Evästeetön tulevaisuus on jo nykyisyyttä

Alma Spotlight

Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Pekka Kotilainen, IPG Mediabrands: Suomen ohjelmallisen mainonnan kenttä on valmistautunut yllättävänkin hyvin evästeettömään maailmaan

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Dina Abdel-Hamid, Dentsu: Huomion pitäisi olla lähtökohta kaikentyyppisessä mainonnan tekemisessä ja mittaamisessa

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Selja Selenius, OIKIO: Onhan tässä saatu yhdessä rakennettua ihan mahtava ekosysteemi!

Alma Spotlight

Alma Spotlight – Daniil Ivanov, Tulos Helsinki: Mainonnan hiilijalanjälki on kuuminta alalla juuri nyt!

Alma Spotlight