Tyyli.com on ehdolla vuoden muotivaikuttajaksi – Fashion Finland palkitsee suomalaisen muodin tekoja

Muotikaupan liittona aiemmin tunnettu Fashion Finland järjestää 28.2.2020 Fashion Gala Dinner + Awards 2020 -muotigaalan, jossa palkitaan vuoden 2019 paras markkinointiteko, ympäristöteko, muotielämys ja muotivaikuttaja.

Iltalehden muotisivusto Tyyli.com on ainoana mediana ehdokkaana vuoden muotivaikuttajaksi. Samasta palkinnosta kilpailevat myös artisti Anna Puu, stailisti Vesa Silver, tv-toimittaja Maria Veitola sekä Aalto-yliopiston lehtori Tuomas Laitinen.

Tyyli.com tavoittaa yli 1,3 miljoonaa muodista ja kauneudesta kiinnostunutta lukijaa kuukaudessa*, ja painii siten ihan omassa luokassaan verrattuna muihin Suomen muotisivustoihin.

– Olemme rakentaneet Tyyli.comista Suomen suurinta ja vaikuttavinta muotisivustoa määrätietoisesti. Mahtavaa, että meidät noteerataan näin, että olemme ainoana mediana ehdolla juuri tässä kategoriassa, julkaisupäällikkö Piia Rantio kommentoi.

– On suuri ilo ja kunnia olla mukana ehdokkaana. Kerromme muodin eri aihealueista kepeällä mutta asiantuntevalla otteella, ja on hienoa nähdä, että muotijournalismille on paikkansa isossa uutismediassa, muotitoimittaja Milja Haaksluoto sanoo.

Kaikkiin ehdokkaisiin ja palkitsemisesta päättävään tuomaristoon voit tutustua Fashion Finlandin sivuilla.

Mainostajalle monipuolisia ratkaisuja

Mainostajalle Tyyli.com tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia tavoittaa muodista ja kauneudesta kiinnostuneet lukijat niin display-mainonnan kuin sisältömarkkinoinninkin keinoin. Katso esimerkiksi, miten uudenlainen lähestymistapa ja saumaton tiimityö toivat Dressmannin sisältömarkkinointikampanjoille Tyyli.comissa erinomaiset tulokset.

Kysy lisää mediamyynnin yhteyshenkilöltäsi.

 
* Lähde: FIAM Comscore MMX MP 12/2019, Tyyli.comin kuukausitavoittavuusluvusta puuttuu sovelluskäyttö. 

 

Lue seuraavaksi:

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]

Outstream-video vakuuttaa numeroin: Alman ohjelmallisen VTR jopa 60 %

Videomainonta on tehokas tapa vangita yleisön huomio ja outstream-video on noussut vahvaksi vaihtoehdoksi mainostajan keinovalikoimassa […]

Näin Suomi Bidaa: Evästeettömyyskeskustelu hiipuu, tuudittuuko markkina virheellisesti kolmannen osapuolen evästeiden riittävyyteen?

Suuri osa digimainonnasta ostetaan kanavista ja selaimista, joita kolmannen osapuolen evästeet eivät tue. Googlen Chrome-selain […]

Näin Suomi Bidaa: Ostajien markkinapaikat jakavat ostajien mielipiteet, onko sittenkin kyseessä vain mediatoimistojen uusi ansaintalogiikka?

Yksi digimainonnan ja ohjelmallisen ostamisen suurimmista buzzwordeista 2024 ja edelleen 2025 on ollut ostajien omat […]

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]

Mihin asioihin auton valinnassa kiinnitetään huomiota? Katso suosituimmat hintaluokat ja käyttövoimat

Millä perusteella auto valitaan ja millaisia autoja suomalaiset harkitsevat? Alma Businessmedioiden yleisöille toteutettu autotutkimus valaisee […]