Superskillsin vertailupalvelu osaksi MarMain verkkosivustoa

Alma Media ja digitaalinen markkinoinnin hakupalvelu Superskills ovat sopineet yhteistyöstä, jonka tavoitteena nopeuttaa ja tehostaa yhteyksien luomista yritysten markkinointiammattilaisten ja markkinointipalveluja tarjoavien toimistojen välillä sekä edesauttaa tuloksellista ja sujuvaa yhteistyötä.  

Alma Media tuo Superskills-palvelun osaksi markkinoinnin, mainonnan ja myynnin ammattilaisille suunnattua marmai.fi -sivustoa laajentaen ammattilaiskohderyhmälle merkityksellisen sisällön journalismista myös digitaalisiin palveluihin. Marmai-sivusto tavoittaa kuukausittain noin 185 000 kävijää (lähde FIAM-Comscore). 

Superskills on ensimmäinen verkossa toimiva markkinoinnin vertailupalvelu. Palvelussa voi hakea kumppaneita eri suunnittelu-, toteutus- ja budjettikriteereillä. Superskills-verkkopalvelu suosittelee näiden perusteella sopivimmat markkinointitoimistot. Palvelussa on myös nähtävillä toimistojen työnäytteitä ja tarvittaessa voi ostaa konsultatiivista toimistonhakupalvelua. Hakupalvelussa on tällä hetkellä yli 100 markkinointipalveluja tarjoavaa toimijaa. Toimistoille Superskills-palvelu on maksullista ja markkinoijille veloituksetonta.

Yhteistyöllä ja Superskills-palvelun markkinoinnilla Alma Media haluaa kasvattaa tietoisuutta alan eri toimistoista ja niiden tarjoomasta, mutta samalla tukea myös suomalaisen markkinointiviestintäalan kehitystä ja mahdollistaa sen kasvua.

”Markkinoijalle sopivan kumppanin löytäminen vaatii aikaa ja vaivaa, vastaavasti toimistoille oman osaamisen markkinointi on kallista ja kovaa työtä. Superskills on moderni markkinointialan matchmaking-työkalu, joka tuo yhteen tehokkaasti samalle alustalle alan kysynnän ja tarjonnan,” Anne Aikala, Superskillsin toimitusjohtaja sanoo.

”Almana haluamme jatkuvasti luoda markkinoijille ja toimistoille uusia väyliä kasvaa ja menestyä. Toivomme Superskills -yhteistyön lisäävän mainonnan ja viestinnän määrää Suomessa ja korostavan ammattilaisten suunnitteleman markkinoinnin merkitystä yritysten kasvun kiihdyttäjänä”, Tiina Järvilehto, Alma Mediaratkaisujen johtaja sanoo.

 

Lisätietoja:
Tiina Järvilehto, johtaja, Alma Mediaratkaisut, +358 10 665 2015
Anne Aikala, toimitusjohtaja, Superskills, +358 40 59 626 30 

Lue seuraavaksi:

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

B2B Pulssi kertoo: Näin suomalaisissa yrityksissä ajatellaan tekoälystä  

Suomalaisyritysten IT- ja digivastuulliset päättäjät näkevät tekoälyssä valtavan liiketoimintapotentiaalin, mutta sen hyödyntäminen on monilla vasta […]

Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi

Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]