||

Pohjois-Savossa toimiva Osuuskauppa PeeÄssä ABC toteutti keväällä 2022 Alman verkostossa kampanjakokonaisuuden, jolla tavoiteltiin ABC Carwash -toimipaikkojen tunnettuuden ja myynnin kasvua sekä käyttöasteen kehitystä.

Kampanjassa haluttiin kertoa erityisesti yö- ja sarjapesuista, ABC-mobiilisovelluksesta sekä tuoda esille Kuopion Prisman tontilla sijaitsevaa ABC Carwash Savilahtea. Kohderyhmänä kampanjassa oli sekä pohjoissavolaiset kuluttajat että ammattiautoilijat. Kampanja kohdennettiin alueellisesti Pohjois-Savoon. 

Tarinallisuudella lisättiin tunnettuutta

Koska viestikärkeen mahtui monta aihetta, valikoitui mainoskanaviksi Iltalehden alueellinen sisältömarkkinointiartikkeli ja 14 viikkoa kestänyt display-mainonnan kokonaisuus, jossa hyödynnettiin digikokosivu- ja paraati-mainospaikkoja. Artikkelin avulla kerrottiin mm. ABC Carwash Savilahden ominaisuuksista ja helposta tavoitettavuudesta. Sisältömarkkinointiartikkelille tunnusomainen tarinallisuus mahdollisti ABC:n viestin kertomisen informatiivisesti ja kiinnostavasti, ja display-mainonnalla tehostettiin näkyvyyttä.

Joustavalla yhteistyöllä päästiin toivottuihin tuloksiin

Kiinnostuitko, miten sinäkin voit tavoittaa kohderyhmäsi sisältömarkkinoinnilla tai display-mainonnalla?

Tutustu sisältömarkkinointiin ja lue lisää display-mainonnasta.

Lue seuraavaksi:

Kaksi kohdetta, kaksi lähestymistapaa, yksi vaikuttava kokonaisuus

Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti […]