Pohjois-Savossa toimiva Osuuskauppa PeeÄssä ABC toteutti keväällä 2022 Alman verkostossa kampanjakokonaisuuden, jolla tavoiteltiin ABC Carwash -toimipaikkojen tunnettuuden ja myynnin kasvua sekä käyttöasteen kehitystä.
Kampanjassa haluttiin kertoa erityisesti yö- ja sarjapesuista, ABC-mobiilisovelluksesta sekä tuoda esille Kuopion Prisman tontilla sijaitsevaa ABC Carwash Savilahtea. Kohderyhmänä kampanjassa oli sekä pohjoissavolaiset kuluttajat että ammattiautoilijat. Kampanja kohdennettiin alueellisesti Pohjois-Savoon.
Tarinallisuudella lisättiin tunnettuutta
Koska viestikärkeen mahtui monta aihetta, valikoitui mainoskanaviksi Iltalehden alueellinen sisältömarkkinointiartikkeli ja 14 viikkoa kestänyt display-mainonnan kokonaisuus, jossa hyödynnettiin digikokosivu- ja paraati-mainospaikkoja. Artikkelin avulla kerrottiin mm. ABC Carwash Savilahden ominaisuuksista ja helposta tavoitettavuudesta. Sisältömarkkinointiartikkelille tunnusomainen tarinallisuus mahdollisti ABC:n viestin kertomisen informatiivisesti ja kiinnostavasti, ja display-mainonnalla tehostettiin näkyvyyttä.
Joustavalla yhteistyöllä päästiin toivottuihin tuloksiin
Kiinnostuitko, miten sinäkin voit tavoittaa kohderyhmäsi sisältömarkkinoinnilla tai display-mainonnalla?
Tutustu sisältömarkkinointiin ja lue lisää display-mainonnasta.