ETUOVI

ETUOVI.COM ON SUOMEN KATTAVIN ASUMISEN PALVELU

Etuovi.com on tunnetuin, käytetyin ja parhaiten palveleva asumisen palvelu.

0

KÄYTTÄJÄÄ JOKA VIIKKO.

Lähde: FIAM 2024 vko 32-35

Etuovi.com on tunnetuin, käytetyin ja parhaiten palveleva asumisen palvelu. Etuovi.com on kohderyhmämedia, jonka avulla tavoitat asumisesta kiinnostuneet asunnon ostajat ja myyjät, haaveilijat sekä asumisen ideoiden hakijat.

Erilaisten kohdeilmoittelupakettien lisäksi palvelu tarjoaa mainostajille monipuolisia verkko- ja mobiilimainonnan sekä sisältömarkkinoinnin ratkaisuja. Etuovi.comissa voit kohdentaa mainontaasi käyttäjien hakukäyttäytymisen perusteella kampanjoimalla valtakunnallisesti tai alueellisesti kaikilla laitteilla.

Mediatiedot⠀|⠀Kohdeilmoittelu⠀|⠀Verkkomainonta⠀|⠀Mobiilimainonta⠀|⠀Etuovi.com⠀|⠀Etuovi-blogi

Etuovi.com on tutkitusti kattavin, käytetyin ja tärkein

0

VIIKKOTAVOITTAVUUS

0 Milj

SIVULATAUSTA

Yli 0 %

KÄYTTÄÄ MOBIILILAITTEELLA

ma, ti & su

SUOSITUIMMAT VIIKONPÄIVÄT

klo 19-22

ENITEN KÄYTTÄJIÄ

klo 19

LÄHETETÄÄN ENITEN YHTEYDENOTTOPYYNTÖJÄ

1-12h

KULUESSA ODOTETAAN VASTAUSTA YHTEYDENOTTOPYYNTÖIHIN

6 min

VIERAILUN KESTO KESKIMÄÄRIN

Lähteet:
Tavoittavuus: FIAM reach eri kävijöitä 2024 vko 32-35;
mobiilikäyttö ja käyttöajat: Google Analytics tammi-kesäkuu 2022;
mielikuva: IROResearch helmikuu 2022;
kattavin: Etuovi.com kohdemäärä 2022, käytetyin: Asunnon osto- ja myyntiprosessitutkimus 2021;
odotettu vastausaika yhteydenottoihin: Etuovi.com kävijätutkimus 2020 

INSPIROIDU KANSSAMME

Tekoäly on parhaimmillaan hyvä työkaveri – Näin sen käyttö toimitustyössä hyödyttää myös mainostajaa

Alma Media on kehittänyt yli 30 tekoälytyökalua, jotka tehostavat toimitustyötä ja parantavat journalismin laatua. Mainostajille […]

Näin hyödynnät dataa oikein: Vältä yleisimmät virheet ja onnistu digimarkkinoinnissa

Digitaalisen median kasvu on muuttanut markkinoinnin pelisääntöjä. Data ja sen hyödyntäminen ovat nousseet keskiöön, mutta […]

Käytetty auto kiinnostaa, kuluttajien hintatietoisuus korkealla 

Suomalaiset ovat jälleen aktiivisesti autokaupoilla, ja suurin kiinnostus kohdistuu käytettyihin autoihin. Hintatietoisuus ja talouden epävarmuus […]

Tulevaisuuden organisaatiot rakentuvat ihmisen ajattelun ja tekoälyn ekosysteemille 

Alma Median ja IAB:n tekoälyaiheisessa seminaarissa teknologiayrittäjä Maria Ritola haastoi ajattelemaan tekoälyä uudella tavalla: menestys […]

Koulutusvalinnat tehdään digissä – Oletko mukana vaikuttamassa? 

Nuorten ja aikuisten koulutusvalinnat tapahtuvat yhä vahvemmin verkossa. Päätöspolku on digitaalinen, ja oikea-aikainen näkyvyys ratkaisee. […]

State of Programmatic: Globaalit trendit ja kasvun ajurit ohjelmallisessa mainonnassa

Ohjelmallinen mainonta jatkaa vahvaa kasvuaan maailmalla, vaikka avoimen internetin kehitys on hidastunut. Uudet kanavat, laadun […]

B2B-markkinointi nyt – tekoäly, monimutkaistuvat ostoprosessit ja markkinoinnin uusi rooli 

B2B-markkinointi on monella tapaa murroksessa. Ostoprosessit ovat monimutkaistuneet, päätöksentekijöiden määrä kasvanut ja digitaaliset kanavat ovat […]

Poliittisen mainonnan pelisääntöihin päivitys – Mitä mainostajan on hyvä tietää?

EU:n uusi poliittisen mainonnan avoimuusasetus astuu voimaan lokakuussa. Poliittinen mainonta ei jatkossakaan ole kiellettyä, mutta sen […]

Näin mittaat lyhytvideomainonnan onnistumista – Kolme kriittistä mittaria

Videomainonta kasvaa vauhdilla, mutta miten voimme varmistua, että investointi tuottaa tulosta? Alma Median Miika Luoma […]

May I have your attention, please!

Huomion saaminen on oleellinen asia missä tahansa kontekstissa, kun halutaan saada jokin viesti läpi. Huomion […]

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

B2B Pulssi kertoo: Näin suomalaisissa yrityksissä ajatellaan tekoälystä  

Suomalaisyritysten IT- ja digivastuulliset päättäjät näkevät tekoälyssä valtavan liiketoimintapotentiaalin, mutta sen hyödyntäminen on monilla vasta […]