Kiinnostavat artikkelit puhuttelivat oikeaa kohde­ryhmää | Case Esan Levykaluste

Esan Levykaluste

Esan Levykaluste toteutti kesän ja syksyn vaihteessa 2022 Iltalehdessä kampanjan, jonka avulla haluttiin tavoitella mahdollisimman laajasti potentiaalisia asiakkaita niin pääkaupunkiseudulla kuin Pirkanmaalla. Lisäksi tavoitteena oli nostaa esille Helsingin toimipisteen uutta showroomia.

”Yhteistyö Alman kanssa on aina ollut mutkatonta ja toimivaa. Artikkelit toteutetaan suurella ammattitaidolla ja kampanjat ovat lisänneet ihmisten tietoutta yrityksestämme ja tuotteistamme.”

– Jaakko Husari, toimitusjohtaja, Esan Levykaluste

Sisältö­artikkelit suunniteltiin kohde­ryhmää kiinnostavista aiheista

Esan Levykaluste on perheyritys, joka valmistaa korkealaatuisia keittiökalusteita mittatilaustyönä. Kattavat kalustenäyttelyt ja keittiömyymälät sijaitsevat Tampereen Lielahdessa, Niinisalossa tehtaan yhteydessä ja nyt uusimpana Helsingin Töölössä.

Esan Levykalusteella oli jo entuudestaankin kokemusta sisältömarkkinointiyhteistyöstä Alma Median kanssa ja hyvät tulokset toimivat vahvana pohjana myös uudelle kampanjalle. Tavoitteena oli toteuttaa asiakkaalle laadukkaita artikkeleita, jotka houkuttelevat potentiaalista kohderyhmää, noin keski-ikäisiä, hyvin toimeentulevia, sisustamisesta ja remontoinnista kiinnostuneita lukijoita. Artikkeleissa käsiteltiin mm. asumisen trendejä sekä uusia ja innovatiivisia keittiöratkaisuja.

Toimiva kampanja­kokonaisuus toi tuloksia

Kampanja kohdennettiin alueellisesti ja siihen kuului viisi Iltalehden sisältöartikkelia sekä artikkelien tuotannot. Lisäksi kampanjaa tehostettiin näyttämällä artikkelien lukijoille uudelleen kohdennettua display-mainontaa. Kampanjatoteutus toimi erinomaisesti ja asiakas on ollut tyytyväinen saatuihin tuloksiin.

”Sisältömarkkinoinnin avulla pystyy rakentamaan sekä syventämään yrityksen tunnettuutta. Kautta aikojen tarinoilla on ollut voimaa viedä viestiä eteenpäin ja  nykypäivänä sisältömarkkinointi tuo mahdollisuuden yrityksille viestiä omaa tarinaa halutulle kohderyhmälle ja vaikuttaa siten mielikuviin omasta yrityksestä. Esan Levykaluste onkin hyödyntänyt oivallisesti sisältömarkkinointia, mikä tukee yrityksen kehitystä.”

– Marjo Ojanperä, Key Account Manager, Alma Media

Kiinnostuitko, miten sinäkin voit tavoittaa kohderyhmäsi sisältömarkkinoinnilla tai display-mainonnalla?

Tutustu sisältömarkkinointiin ja lue lisää display-mainonnasta.

Lue seuraavaksi

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja Kauppalehdessä toi pienen kaupungin aktiiviselle meiningille valtakunnallista näkyvyyttä. Tulokset ylittivät […]

Tästä referenssiin

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024