Autoilun datakatsaus: Alma Businessmedioiden autoaiheiset sisällöt kiinnostavat

Meiltä tavoitat autoista kiinnostuneen ja ostovoimaisen yleisön. Sen takaavat Suomen parhaat autoilun markkinapaikat, journalistiset sisällöt ja mainosratkaisut. Autoihin ja autoiluun liittyvät sisällöt ovat tärkeässä asemassa myös Alma Businessmedioissa kuten Kauppalehdessä ja Talouselämässä.

Alma Businessmediat on Suomen johtava talous- ja ammattilaismedioiden julkaisija. Tavoitamme valtaosan suomalaisista päättäjistä ja päätöksentekoon osallistuvista vaikuttajista heille luontevimmassa mediaympäristössä, ammatillisesti kiinnostavien asioiden ääreltä – töissä ja vapaalla.

Alma Businessmedioita ovat tutut klassikot kuten Kauppalehti ja Talouselämä. Lisäksi esimerkiksi Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Optio ja Uusi Suomi tavoittavat suomalaiset päättäjät joka viikko.

Lue lisää Alma Businessmedioista >>

Autoilevat yleisöt Kauppalehden kyydissä

Alma Businessmediat tavoittavat myös autoilevia ja autoista kiinnostuneita yleisöjä. Nämä yleisöt paikalle houkuttelee monipuoliset autoiluun liittyvät sisällöt ja uutiset.

Esimerkiksi Kauppalehden Auto -aiheisista sisällöistä löytyy asiaa autoista ja autoilusta talouden näkökulmaa unohtamatta.

Kauppalehti tavoittaa autopäättäjät

”Kauppalehden lukijat ovat erittäin kiinnostuneita autouutisista, sillä ne ovat päivästä toiseen luetuimpien juttujen joukossa. Koeajamme kaikki autouutuudet, kerromme ajoneuvojen tekniikan nopeasta kehityksestä ja uutisoimme autokaupan sekä autoteollisuuden kuulumiset tuoreeltaan.

Tavoitamme autotoimialan ja yritysten autopäättäjät: uusien autojen markkinalla työsuhdeautot ja yritysautot muodostavat tällä hetkellä suuren osan ensirekisteröinneistä.”

Jari Kainulainen
Kauppalehden autouutisten tuottaja


Autoilun sisällöillä merkittävä määrä lukijoita

Edellä mainitun Kauppalehden lisäksi autoiluun liittyviä sisältöjä löytyy myös muista talousmedioistamme, esimerkiksi Tekniikka&Taloudesta ja Talouselämästä.

Katsotaanpa millaisia kävijämääriä eri talousmediamme houkuttelevat autoaiheisiin sisältöihinsä yhdessä ja erikseen.

Autoaiheisten sisältöjen keskimääräiset sivukatselut kuukaudessa

n. 1 000 000
n. 430 000
n. 240 000
Alma Businessmediat yhteensän. 1 900 000
Lähde: Google Analytics 1–10/2023

Tavoita ja vaikuta oikeisiin yleisöihin

Mainostajalle Alma Businessmedioiden autoilevat yleisöt muodostavat kiinnostavan kohderyhmän markkinointiin ja mainontaan. Yleisöjen lisäksi tarjoamme myös monipuolisen kattauksen vaikuttavia mainosratkaisuja.

Oletko jo kokeillut esimerkiksi sisältömarkkinointia, jonka avulla voit ottaa osaa autonostajia puhuttavaan käyttövoimakeskusteluun? Entä tunnetko näyttävät brändimainonnan ratkaisumme, joilla varmistat, että brändisi tunnetaan ja muistetaan?

Mainostajan tukipaketti

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

Lue seuraavaksi:

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]

Outstream-video vakuuttaa numeroin: Alman ohjelmallisen VTR jopa 60 %

Videomainonta on tehokas tapa vangita yleisön huomio ja outstream-video on noussut vahvaksi vaihtoehdoksi mainostajan keinovalikoimassa […]

Näin Suomi Bidaa: Evästeettömyyskeskustelu hiipuu, tuudittuuko markkina virheellisesti kolmannen osapuolen evästeiden riittävyyteen?

Suuri osa digimainonnasta ostetaan kanavista ja selaimista, joita kolmannen osapuolen evästeet eivät tue. Googlen Chrome-selain […]

Näin Suomi Bidaa: Ostajien markkinapaikat jakavat ostajien mielipiteet, onko sittenkin kyseessä vain mediatoimistojen uusi ansaintalogiikka?

Yksi digimainonnan ja ohjelmallisen ostamisen suurimmista buzzwordeista 2024 ja edelleen 2025 on ollut ostajien omat […]

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]

Mihin asioihin auton valinnassa kiinnitetään huomiota? Katso suosituimmat hintaluokat ja käyttövoimat

Millä perusteella auto valitaan ja millaisia autoja suomalaiset harkitsevat? Alma Businessmedioiden yleisöille toteutettu autotutkimus valaisee […]