Nettivaraosa.com on Suomen suurin ja suosituin varaosien ilmoittelusivusto, jossa varaosat ja tarvikkeet löytävät uuden omistajan helposti.
Lähde: FIAM 2024 vko 32-35
Nettivaraosa.com on Suomen suurin ja suosituin varaosien ilmoittelusivusto, jossa varaosat ja tarvikkeet löytävät uuden omistajan helposti. Nettivaraosasta löytyy kaikenlaisten ajoneuvojen lisävarusteet ja varaosat sekä renkaat ja vanteet.
Kauppiaana löydät meiltä ratkaisut, joilla myyt kohteesi ketterästi ja edullisesti. Mainostajalle taas tarjoamme laajan, ostohaluisen kohderyhmän ja monipuoliset digitaalisen mainonnan ratkaisut.
Suomalaisten mediankäyttö nyt – Olemme edelleen uutiskansaa, myös digissä
Uutismedian kulutus jatkaa digitalisoitumistaan ja suomalaiset ovat sitoutuneita journalistisiin uutissisältöihin. Suomalaisten mediankäyttö on muuttunut pysyvästi […]
Poliittinen mainonta – Mitä mainostajan tulee tietää?
EU:n uusi poliittisen mainonnan avoimuusasetus (EU 2024/900), englanniksi Transparency and Targeting of Political Advertising Regulation (TTPA), tiukentaa poliittisen […]
Tekoäly on parhaimmillaan hyvä työkaveri – Näin sen käyttö toimitustyössä hyödyttää myös mainostajaa
Alma Media on kehittänyt yli 30 tekoälytyökalua, jotka tehostavat toimitustyötä ja parantavat journalismin laatua. Mainostajille […]
Näin hyödynnät dataa oikein: Vältä yleisimmät virheet ja onnistu digimarkkinoinnissa
Digitaalisen median kasvu on muuttanut markkinoinnin pelisääntöjä. Data ja sen hyödyntäminen ovat nousseet keskiöön, mutta […]
Käytetty auto kiinnostaa, kuluttajien hintatietoisuus korkealla
Suomalaiset ovat jälleen aktiivisesti autokaupoilla, ja suurin kiinnostus kohdistuu käytettyihin autoihin. Hintatietoisuus ja talouden epävarmuus […]
Tulevaisuuden organisaatiot rakentuvat ihmisen ajattelun ja tekoälyn ekosysteemille
Alma Median ja IAB:n tekoälyaiheisessa seminaarissa teknologiayrittäjä Maria Ritola haastoi ajattelemaan tekoälyä uudella tavalla: menestys […]
B2B-markkinointi nyt – tekoäly, monimutkaistuvat ostoprosessit ja markkinoinnin uusi rooli
B2B-markkinointi on monella tapaa murroksessa. Ostoprosessit ovat monimutkaistuneet, päätöksentekijöiden määrä kasvanut ja digitaaliset kanavat ovat […]
Näin mittaat lyhytvideomainonnan onnistumista – Kolme kriittistä mittaria
Videomainonta kasvaa vauhdilla, mutta miten voimme varmistua, että investointi tuottaa tulosta? Alma Median Miika Luoma […]
Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit
Brand Talk 2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]
Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi
Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]
Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja
Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]
Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti
Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]