Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia

Pitkän tauon jälkeen Alma Talk järjestettiin LIVE-tilaisuutena Alma Talolla.

Tiiviin puolitoistatuntisen aamupäivän aikana teimme Alma-talolla matkan PäättäjäMind-tuloksiin Vesan ja Katin johdolla. Mielenkiintoiset caset rohkaisivat tuomaan B2B-markkinointiin jotain uutta ja erilaista. Ja totta kai puheenvuoroissa on mukana tekoälyn tuomat mahdollisuudet.

Jos haluat palata puheenvuoroihin ja esityksiin, näet tallenteen alla olevasta linkistä. Mukavia katseluhetkiä!

Katso Alma Talk -tallenne:

Ohjelma:

8.30 Aamupalaa tarjolla

9.00 Tervetuloa Alma Talkiin!
Outi Eriksson, avainasiakaspäällikkö, Alma Mediaratkaisut

9.05 PäättäjäMind – Tutkimusmatka suomalaisen päättäjän mielenmaisemaan
Vesa Siitari, tutkimuspäällikkö ja Kati Heinänen-Rautee, Insight Manager, Alma Mediaratkaisut

Miten viestiä onnistuneesti B2B-kohderyhmälle:

9.20 Case DNA ja Kyberrosvot
Elina Mansner, johtaja, yritysmarkkinointi DNA ja Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Mediaratkaisut

9.35 Case Ilmarinen – Brändiympäristön merkitys
Kaisa Ala-Laurila, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja, Ilmarinen

9.50 Innostava journalismi & median rooli suomalaiselle päättäjälle
Riina Nevalainen, päätoimittaja, Kauppalehti

10.05 Tekoäly live-esimerkkien kautta – konventioiden haastaminen AI:n avulla
Tuomas Syrjänen, perustaja, osakas, Futurice

10.30 Tilaisuus päättyy

Lue seuraavaksi:

Poliittisen mainonnan pelisääntöihin päivitys – Mitä mainostajan on hyvä tietää?

EU:n uusi poliittisen mainonnan avoimuusasetus astuu voimaan lokakuussa. Poliittinen mainonta ei jatkossakaan ole kiellettyä, mutta sen […]

Näin mittaat lyhytvideomainonnan onnistumista – kolme kriittistä mittaria

Videomainonta kasvaa vauhdilla, mutta miten voimme varmistua, että investointi tuottaa tulosta? Alma Median Miika Luoma […]

May I have your attention, please!

Huomion saaminen on oleellinen asia missä tahansa kontekstissa, kun halutaan saada jokin viesti läpi. Huomion […]

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

B2B Pulssi kertoo: Näin suomalaisissa yrityksissä ajatellaan tekoälystä  

Suomalaisyritysten IT- ja digivastuulliset päättäjät näkevät tekoälyssä valtavan liiketoimintapotentiaalin, mutta sen hyödyntäminen on monilla vasta […]

Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi

Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]