Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia

Pitkän tauon jälkeen Alma Talk järjestettiin LIVE-tilaisuutena Alma Talolla.

Tiiviin puolitoistatuntisen aamupäivän aikana teimme Alma-talolla matkan PäättäjäMind-tuloksiin Vesan ja Katin johdolla. Mielenkiintoiset caset rohkaisivat tuomaan B2B-markkinointiin jotain uutta ja erilaista. Ja totta kai puheenvuoroissa on mukana tekoälyn tuomat mahdollisuudet.

Jos haluat palata puheenvuoroihin ja esityksiin, näet tallenteen alla olevasta linkistä. Mukavia katseluhetkiä!

Katso Alma Talk -tallenne:

Ohjelma:

8.30 Aamupalaa tarjolla

9.00 Tervetuloa Alma Talkiin!
Outi Eriksson, avainasiakaspäällikkö, Alma Mediaratkaisut

9.05 PäättäjäMind – Tutkimusmatka suomalaisen päättäjän mielenmaisemaan
Vesa Siitari, tutkimuspäällikkö ja Kati Heinänen-Rautee, Insight Manager, Alma Mediaratkaisut

Miten viestiä onnistuneesti B2B-kohderyhmälle:

9.20 Case DNA ja Kyberrosvot
Elina Mansner, johtaja, yritysmarkkinointi DNA ja Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Mediaratkaisut

9.35 Case Ilmarinen – Brändiympäristön merkitys
Kaisa Ala-Laurila, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja, Ilmarinen

9.50 Innostava journalismi & median rooli suomalaiselle päättäjälle
Riina Nevalainen, päätoimittaja, Kauppalehti

10.05 Tekoäly live-esimerkkien kautta – konventioiden haastaminen AI:n avulla
Tuomas Syrjänen, perustaja, osakas, Futurice

10.30 Tilaisuus päättyy

Lue seuraavaksi:

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]

Outstream-video vakuuttaa numeroin: Alman ohjelmallisen VTR jopa 60 %

Videomainonta on tehokas tapa vangita yleisön huomio ja outstream-video on noussut vahvaksi vaihtoehdoksi mainostajan keinovalikoimassa […]

Näin Suomi Bidaa: Evästeettömyyskeskustelu hiipuu, tuudittuuko markkina virheellisesti kolmannen osapuolen evästeiden riittävyyteen?

Suuri osa digimainonnasta ostetaan kanavista ja selaimista, joita kolmannen osapuolen evästeet eivät tue. Googlen Chrome-selain […]

Näin Suomi Bidaa: Ostajien markkinapaikat jakavat ostajien mielipiteet, onko sittenkin kyseessä vain mediatoimistojen uusi ansaintalogiikka?

Yksi digimainonnan ja ohjelmallisen ostamisen suurimmista buzzwordeista 2024 ja edelleen 2025 on ollut ostajien omat […]

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]

Mihin asioihin auton valinnassa kiinnitetään huomiota? Katso suosituimmat hintaluokat ja käyttövoimat

Millä perusteella auto valitaan ja millaisia autoja suomalaiset harkitsevat? Alma Businessmedioiden yleisöille toteutettu autotutkimus valaisee […]