ASUMISEN MEDIAT

TAVOITA ASUMISESTA KIINNOSTUNEET

Etuovi.com ja Vuokraovi.com tavoittavat asunnon vaihtajat kattavasti – hyödynnä kohderyhmät ja data mainonnassa.

Tavoita asunnon vaihtajat Suomen johtavissa asumisen medioissa.

Alman asumisen palvelut tavoittavat tehokkaasti asiakkaasi, jotka harkitsevat asunnon tai mökin ostoa, myymistä tai vuokraamista. Datan ansiosta meillä on myös ainutlaatuinen tieto markkinasta.

Monipuoliset asumisen mediat palvelevat asumisesta kiinnostuneita yleisöjä kaikissa ostopolun vaiheissa aina inspiroitumisesta ja tiedon tarpeesta osto- tai vuokrauspäätökseen. Viestisi tavoittaa oikeat yleisöt oikeaan aikaan.

0 Milj.

kävijää / viikko

Lähde: Mind Kuluttaja tammi-kesä 2024, FIAM 2024 vko 32-35

HYPPÄÄ OSIOON

Parhaiten palveleva asumisen palvelu

Etuovi.com on tunnetuin, käytetyin ja parhaiten palveleva asumisen palvelu. Etuovi.com on kohderyhmämedia, jonka avulla tavoitat asumisesta kiinnostuneet asunnon ostajat ja myyjät, haaveilijat sekä asumisen ideoiden hakijat. Erilaisten kohdeilmoittelupakettien lisäksi palvelu tarjoaa mainostajille monipuolisia verkko- ja mobiilimainonnan sekä sisältömarkkinoinnin ratkaisuja. Etuovi.comissa voit kohdentaa mainontaasi käyttäjien hakukäyttäytymisen perusteella kampanjoimalla valtakunnallisesti tai alueellisesti kaikilla laitteilla.

0

KÄVIJÄÄ VIIKOSSA

0 milj.

SIVULATAUSTA

0 %

MOBIILIKÄYTTÄJÄÄ

Lähde: Mind Kuluttaja tammi-kesä 2024, FIAM 2024 vko 32-35

Vuokraovesta löydät oikean yleisön

Vuokraovi.com on kohderyhmämedia, joka tavoittaa vuokra-asumisesta kiinnostuneet. Vuokraovi.comin tyypillinen kävijä on 18-34 -vuotias nuori aikuinen. Palvelun käyttö on jatkuvassa kasvussa. Ilmoita sinäkin vapaana olevasta vuokra-asunnostasi Vuokraovi.comissa tai hyödynnä yrityksesi mainonnassa palvelun monipuolisia verkko- ja mobiilimainonnan ratkaisuja.

0

KÄVIJÖITÄ VIIKOSSA

0 %

KÄYTTÄÄ PALVELUA PUHELIMELLA

0 %

KÄYTTÄÄ PALVELUA TIETOKONEELLA

Lähde: Mind Kuluttaja tammi-kesä 2024, FIAM 2024 vko 32-35

Suomen johtava mökinvälityspalvelu

Nettimökistä löydät monipuolisesti varustettuja vuokramökkejä ja loma-asuntoja.

Suomen johtavassa mökinvälityspalvelussa vierailee yli 64 000 vuokramökin etsijää viikossa ja lähes 600 000 suomalaista ilmoittaa olevansa kiinnostunut mökin vuokraamisesta.

Huom. Nettimökkiin ei myydä mainontaa.

0

VIIKKOKÄVIJÄÄ KESKIMÄÄRIN

0 %

KÄYTTÄÄ PALVELUA PUHELIMELLA

0 %

KÄYTTÄÄ PALVELUA TIETOKONEELLA

Lähteet: FIAM 2024 vko 32-35, GA 4/2022

INSPIROIDU KANSSAMME

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi

Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Outstream-video vakuuttaa numeroin: Alman ohjelmallisen VTR jopa 60 %

Videomainonta on tehokas tapa vangita yleisön huomio ja outstream-video on noussut vahvaksi vaihtoehdoksi mainostajan keinovalikoimassa […]

Näin Suomi Bidaa: Evästeettömyyskeskustelu hiipuu, tuudittuuko markkina virheellisesti kolmannen osapuolen evästeiden riittävyyteen?

Suuri osa digimainonnasta ostetaan kanavista ja selaimista, joita kolmannen osapuolen evästeet eivät tue. Googlen Chrome-selain […]

Näin Suomi Bidaa: Ostajien markkinapaikat jakavat ostajien mielipiteet, onko sittenkin kyseessä vain mediatoimistojen uusi ansaintalogiikka?

Yksi digimainonnan ja ohjelmallisen ostamisen suurimmista buzzwordeista 2024 ja edelleen 2025 on ollut ostajien omat […]

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]