Etuovi.com ja Vuokraovi.com tavoittavat asunnon vaihtajat kattavasti – hyödynnä kohderyhmät ja data mainonnassa.
Tavoita asunnon vaihtajat Suomen johtavissa asumisen medioissa.
Alman asumisen palvelut tavoittavat tehokkaasti asiakkaasi, jotka harkitsevat asunnon tai mökin ostoa, myymistä tai vuokraamista. Datan ansiosta meillä on myös ainutlaatuinen tieto markkinasta.
Monipuoliset asumisen mediat palvelevat asumisesta kiinnostuneita yleisöjä kaikissa ostopolun vaiheissa aina inspiroitumisesta ja tiedon tarpeesta osto- tai vuokrauspäätökseen. Viestisi tavoittaa oikeat yleisöt oikeaan aikaan.
Lähde: Mind Kuluttaja tammi-kesä 2024, FIAM 2024 vko 32-35
Parhaiten palveleva asumisen palvelu
Etuovi.com on tunnetuin, käytetyin ja parhaiten palveleva asumisen palvelu. Etuovi.com on kohderyhmämedia, jonka avulla tavoitat asumisesta kiinnostuneet asunnon ostajat ja myyjät, haaveilijat sekä asumisen ideoiden hakijat. Erilaisten kohdeilmoittelupakettien lisäksi palvelu tarjoaa mainostajille monipuolisia verkko- ja mobiilimainonnan sekä sisältömarkkinoinnin ratkaisuja. Etuovi.comissa voit kohdentaa mainontaasi käyttäjien hakukäyttäytymisen perusteella kampanjoimalla valtakunnallisesti tai alueellisesti kaikilla laitteilla.
Lähde: Mind Kuluttaja tammi-kesä 2024, FIAM 2024 vko 32-35
Vuokraovesta löydät oikean yleisön
Vuokraovi.com on kohderyhmämedia, joka tavoittaa vuokra-asumisesta kiinnostuneet. Vuokraovi.comin tyypillinen kävijä on 18-34 -vuotias nuori aikuinen. Palvelun käyttö on jatkuvassa kasvussa. Ilmoita sinäkin vapaana olevasta vuokra-asunnostasi Vuokraovi.comissa tai hyödynnä yrityksesi mainonnassa palvelun monipuolisia verkko- ja mobiilimainonnan ratkaisuja.
0
%
KÄYTTÄÄ PALVELUA PUHELIMELLA
0
%
KÄYTTÄÄ PALVELUA TIETOKONEELLA
Lähde: Mind Kuluttaja tammi-kesä 2024, FIAM 2024 vko 32-35
Suomen johtava mökinvälityspalvelu
Nettimökistä löydät monipuolisesti varustettuja vuokramökkejä ja loma-asuntoja.
Suomen johtavassa mökinvälityspalvelussa vierailee yli 64 000 vuokramökin etsijää viikossa ja lähes 600 000 suomalaista ilmoittaa olevansa kiinnostunut mökin vuokraamisesta.
Huom. Nettimökkiin ei myydä mainontaa.
0
VIIKKOKÄVIJÄÄ KESKIMÄÄRIN
0
%
KÄYTTÄÄ PALVELUA PUHELIMELLA
0
%
KÄYTTÄÄ PALVELUA TIETOKONEELLA
Lähteet: FIAM 2024 vko 32-35, GA 4/2022
Suomalaisten mediankäyttö nyt – Olemme edelleen uutiskansaa, myös digissä
Uutismedian kulutus jatkaa digitalisoitumistaan ja suomalaiset ovat sitoutuneita journalistisiin uutissisältöihin. Suomalaisten mediankäyttö on muuttunut pysyvästi […]
Poliittinen mainonta – Mitä mainostajan tulee tietää?
EU:n uusi poliittisen mainonnan avoimuusasetus (EU 2024/900), englanniksi Transparency and Targeting of Political Advertising Regulation (TTPA), tiukentaa poliittisen […]
Tekoäly on parhaimmillaan hyvä työkaveri – Näin sen käyttö toimitustyössä hyödyttää myös mainostajaa
Alma Media on kehittänyt yli 30 tekoälytyökalua, jotka tehostavat toimitustyötä ja parantavat journalismin laatua. Mainostajille […]
Näin hyödynnät dataa oikein: Vältä yleisimmät virheet ja onnistu digimarkkinoinnissa
Digitaalisen median kasvu on muuttanut markkinoinnin pelisääntöjä. Data ja sen hyödyntäminen ovat nousseet keskiöön, mutta […]
Käytetty auto kiinnostaa, kuluttajien hintatietoisuus korkealla
Suomalaiset ovat jälleen aktiivisesti autokaupoilla, ja suurin kiinnostus kohdistuu käytettyihin autoihin. Hintatietoisuus ja talouden epävarmuus […]
Tulevaisuuden organisaatiot rakentuvat ihmisen ajattelun ja tekoälyn ekosysteemille
Alma Median ja IAB:n tekoälyaiheisessa seminaarissa teknologiayrittäjä Maria Ritola haastoi ajattelemaan tekoälyä uudella tavalla: menestys […]
B2B-markkinointi nyt – tekoäly, monimutkaistuvat ostoprosessit ja markkinoinnin uusi rooli
B2B-markkinointi on monella tapaa murroksessa. Ostoprosessit ovat monimutkaistuneet, päätöksentekijöiden määrä kasvanut ja digitaaliset kanavat ovat […]
Näin mittaat lyhytvideomainonnan onnistumista – Kolme kriittistä mittaria
Videomainonta kasvaa vauhdilla, mutta miten voimme varmistua, että investointi tuottaa tulosta? Alma Median Miika Luoma […]
Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit
Brand Talk 2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]
Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi
Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]
Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja
Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]
Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti
Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]