Alueellinen mainonta

Kenelle sopii?

Kun haluat näkyvyyttä paikallisesti omalla alueellasi

Alma Kattava ja Alma Upea ovat tehokkaita ratkaisuja silloin, kun haluat tavoittaa mahdollisimman kattavasti ja kustannustehokkaasti oman alueen yleisön. Näillä mainosratkaisuilla herättää huomiota, saat helposti lisää tunnettuutta ja luot kysyntää tuotteillesi.

Alma Kattava
Esimerkki Alma Kattavasta.

Alueellista näkyvyyttä koko Alman verkostossa​

Näillä mainosratkaisuilla tavoitat asiakkaasi läpi Alman kattavan verkoston, erityisesti silloin, kun tavoitteena on tunnettuuden kasvattaminen ja huomion herättäminen paikallisesti.

Alueellisesti kohdennettuna saat laajan näkyvyyden juuri omalla alueellasi, ja tavoitat alueen yleisön kustannustehokkaasti laadukkaassa mediaympäristössä​​ eli Alman medioissa ja palveluissa.

  • Paljon toistoa, toimii kaikilla laitteilla.
  • Alueellista näkyvyyttä Alman medioissa ja palveluissa.
  • Varmistamme bränditurvallisuuden eli mainoksesi näkyy turvallisessa ympäristössä.
  • Tavoitat asiakkaat juuri niissä medioissa, joissa he päivittäin liikkuvat.


Tiesitkö tätä: Miksi tunnettuuden saaminen on yritykselle tärkeää?
Katso vinkit: Näin teet huomattavan digikampanjan

Mikä Alma-verkosto?

Alma-verkostoon kuuluu monipuolisia verkkopalveluita: uutismedioita, päättäjämedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja.​ Suomessa tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com, Nettiauto sekä Nettimoto. Vain muutamia mainitaksemme!

Alma Kattava

Alk. 500 eur

  • Kaupunki- tai maakuntakohdennus
  • Läpi Alma-verkoston tai Businessverkoston
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Alma Upea

Alk. 500 eur

  • Kaupunki- tai maakuntakohdennus
  • Läpi Alma-verkoston
  • Näyttävä mainosratkaisu, toteutamme Alma Visuals -työkalun avulla
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Älä piilottele brändiäsi

Ota yhteyttä niin tehdään yrityksellesi näyttävää digimarkkinointia!
Onko toiveenasi kasvattaa tunnettuutta, vauhdittaa myyntisesonkia ja saada lisää asiakkaita? Kaikkea ei tarvitse eikä kannata tehdä itse, meiltä saat digimarkkinointia yksinkertaisesti. Kun tulet asiakkaaksemme nyt, saat vaikuttavia etuja.

Miksi kannattaa hankkia mainontaa Almalta?

Yli 3 miljoonaa suomalaista viettää aikaansa medioidemme parissa viikoittain*. Siksi sinun kannattaa mainostaa siellä, missä asiakkaasi jo ovat.

Me pidämme huolen bränditurvallisuudestasi eli varmistamme, että mainoksesi näkyy turvallisessa ympäristössä ja ohjaamme mainontaa asiayhteydeltään olennaiseen ympäristöön.

Lähde: FIAM (+16-vuotiaat internetin käyttäjät). Alman digiverkosto 2023 (1-8)

Kiinnostaako alueellinen mainoskampanja?

Kaikkea ei kannata tehdä itse. Meiltä saat aina henkilökohtaista palvelua, ja asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme. Kerro meille vain tavoitteesi ja budjettisi, niin näet, kuinka helposti kaikki käy.

Usein kysytyt kysymykset

Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.

Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!

Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.

Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O

Bannerimainonnalle kannattaa ensin määritellä tavoite ja kohderyhmä. Jo nämä asiat määrittävät pitkälti, miten ja ketä bannerin pitäisi puhutella. Lisäksi hyvä kehote aktivoi klikkaamaan!

  1. Hyvä bannerimainos huomataan ja se tukee tavoitteitasi.
  2. Hyvä bannerimainos on kaupallisesti toimiva ja saa aikaan tuloksia.
  3. Bannerin viesti tukee tavoitetta ja ohjaa toimintaan.
  4. Banneri on visuaalisesti selkeä ja vastaa brändiä.
  5. Banneri on teknisesti toimiva.

Lisää hyvän bannerimainoksen ominaisuuksista löydät ladattavasta oppaastamme.

Siirry artikkeliin: Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Lataa opas (pdf): Millainen on hyvä bannerimainos?

Hyvä, että olet kiinnostunut hakukonelöydettävyydestä, se on yksi tärkeimpiä verkkosivun ominaisuuksia.

Hyvän löydettävyyden varmistat oikeilla sisällöillä ja kotisivujen laadukkaalla teknisellä toteutuksella. Lisäksi hakukonemarkkinoinnilla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä joko optimoimalla verkkosivujesi sisältöä (SEO), mikä parantaa löydettävyyttä orgaanisissa eli luonnollisissa hakutuloksissa tai ostamalla hakukoneista mainospaikkoja (SEM).

Ota yhteyttä niin laitetaan löydettävyysasiat kuntoon!

Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbanneritvideot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!

Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.

Jutellaan lisää: Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko

Ota yhteyttä

Copyright © 2024