Kenelle sopii?

ALMA-volyymi on paras ratkaisu silloin, kun haluat tavoittaa mahdollisimman kattavasti ja kustannustehokkaasti oman alueen ihmiset verkossa.
Tällä mainosratkaisulla brändisi herättää huomiota isolla mainospinnalla,
saat helposti lisää tunnettuutta ja luot kysyntää tuotteillesi.

Paikallista näkyvyyttä koko Alman verkostossa
Alma Volyymilla tavoitat asiakkaasi läpi Alman kattavan verkoston, erityisesti silloin, kun tavoitteena on tunnettuuden kasvattaminen ja huomion herättäminen paikallisesti.
Alueellisesti kohdennettuna saat laajan näkyvyyden juuri omalla alueellasi, tavoitat alueen kuluttajat kustannustehokkaasti laadukkaassa mediaympäristössä.
Alma-verkosto tavoittaa alueellisesti jopa noin 90 % alueen asukkaista viikoittain.
- Näyttävä mainosmuoto kaikilla laitteilla, paljon toistoa.
- Paikallista näkyvyyttä huolellisesti valituissa Alman medioissa.
- Varmistamme bränditurvallisuuden eli mainoksesi näkyy turvallisessa ympäristössä.
- Tavoitat asiakkaat juuri niissä medioissa, joissa he päivittäin liikkuvat.
Alma-verkostoon kuuluu Alman monipuolisia verkkopalveluita: uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Pidämme huolen bränditurvallisuudestasi eli varmistamme, että mainoksesi näkyy turvallisessa ympäristössä ja ohjaamme mainontaa asiayhteydeltään olennaiseen ympäristöön.
Lähde: Kantar Mind 2021, Alma RON digiverkosto viikkotavoittavuus markkina-alueilla

Maakuntakohdennettu
Alk. 980 eur
- Kampanja-aika 1-4 viikkoa
- Mainosnäytöt 500 000
- Näyttävät mainosaineistot
- Hintoihin lisätään alv.

Kaupunkikohdennettu
Alk. 590 eur
- Kampanja-aika 1-4 viikkoa
- Mainosnäytöt 250 000
- Näyttävät mainosaineistot
- Hintoihin lisätään alv.
Kiinnostuitko?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.
Usein kysytyt kysymykset
Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.
Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!
Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.
Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O >>
Hyvä, että olet kiinnostunut hakukonelöydettävyydestä, se on yksi tärkeimpiä verkkosivun ominaisuuksia.
Hyvän löydettävyyden varmistat oikeilla sisällöillä ja kotisivujen laadukkaalla teknisellä toteutuksella. Lisäksi hakukonemarkkinoinnilla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä joko optimoimalla verkkosivujesi sisältöä (SEO), mikä parantaa löydettävyyttä orgaanisissa eli luonnollisissa hakutuloksissa tai ostamalla hakukoneista mainospaikkoja (SEM).
Ota yhteyttä niin laitetaan löydettävyysasiat kuntoon!
Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbannerit, videot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!
Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.