Outstream-mainonta

    Alma Media > Mainostajat > Mainosratkaisut > Videomainonta > Outstream mainonta

Videomainonnan mahdollisuudet laajenevat, uusia outstream-formaatteja Alman verkostoon!

Lue alta, miten outstreamilla otetaan tehot irti videomainonnasta


Outstream-mainonnan hyödyt

Kustannustehokas vaihtoehto etenkin lyhyimmille mainosvideoille

Laaja peitto

Mahdollisuus hyödyntää Alman tarjoamia tarkkoja kohdennuksia (data, konteksti)

Laiteriippumaton mainosratkaisu

Voi hyödyntää samoja materiaaleja kuin sosiaalisessa mediassa

Video takaa korkeamman huomioarvon


Kustannustehokasta peittoa haluamassasi kohderyhmässä

Outstream-video näkyy laiteriippumattomasti pääosin artikkelisisällön yhteydessä, läpi Alman verkoston.

Se on oikea ratkaisu silloin, kun haluat laajan peiton kustannustehokkaasti.

Videomainos näytetään laiteriippumattomasti artikkelien sisällä ja sen kanssa voi hyödyntää Alman tarjoamia monipuolisia kohdennusvaihtoehtoja.


Outstream-formaatit Almassa

Vaaka-video 16:9

Vaaka-video ajetaan laiteriippumattomasti pääosin artikkelisisällön yhteydessä, läpi Alman verkoston.

Vertikaalivideo 9:16

Etenkin sosiaalisen median Stories-formaatista tuttu vertikaalivideo ajetaan laiteriippumattomasti pääosin artikkelisisällön yhteydessä, läpi Alman verkoston

Neliö-video 1:1

Sosiaalisesta mediasta tuttua neliö-video näkyy laiteriippumattomasti pääosin artikkelisisällön yhteydessä, läpi Alman verkoston



Outstream-video käynnistyy automaattisesti ilman ääniä vasta, kun mainos tulee käyttäjän ruudulle.
Vastaavasti se pysähtyy, jos kävijä siirtyy muualle ruudulla.

Mainoksen päätyttyä video pysähtyy mainoksen viimeiseen kuvaan ja jää replay-tilaan, jonka jälkeen mainoksen voi käynnistää uudelleen.

Videon maksimipituus on 30 sekuntia, mutta suositus 5-15 sek.





Outstream-videomainonta tavoittaa tehokkaasti

Outstream-videomainontaa voi tehdä läpi Alman verkoston.

Kaikki outstream-formaatit eli vaaka-, vertikaali- ja neliö ovat tällä hetkellä mahdollisia Alma Consumer -verkostossa. Lisää medioita ja palveluita on tulossa mukaan lähiaikoina.

Vaakavideo toimii koko Alma-verkostossa, myös Alma Businessmedioiden digiverkostossa.


Video herättää tunteita

Hyvin suunniteltu videoaineisto tuo tuloksia:

  • Kampanjan huomioarvo voi nousta jopa 23%
  • Video herättää tunteita (71% 30s videoista herätti tunteita)
  • Videomainonta oikeassa premium-mediaympäristössä lisäsi brändihakuja 23% ja sivustolle siirtymisiä 153%
  • Videomainosten muistijälki on 42 % korkeampi premium-sivustoilla olevissa mainoksissa verrattuna sosiaalisen median sivustoihin
  • Jos videon alkuun on kiinnitetty huomiota ja se on tehokas, 90% kuluttajista tunnisti brändin jo lyhyistäkin videoista

Lähde: Warc (2021)


Kiinnostuitko videomainonnan mahdollisuuksista?

Ota yhteyttä:

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.