Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut.

Iltalehti tavoittaa suomalaiset valtakunnallisesti

Kaalimato.com on suomalainen seksivälineiden verkkokauppa, jonka kohderyhmänä ovat nautinnonhaluiset aikuiset. Iltalehdessä toteutetun sisältömarkkinoinnin tavoitteena on ollut saada lukijat kiinnostumaan Kaalimadon tuotteista. On haluttu julkaista lukijoille hyötytietoa, vinkkejä ja neuvoja seksielämän haasteiden kanssa sekä innostaa kokeilemaan uutta ja saada myyntiä kampanjakohtaisille tuotteille.

Sisältömarkkinoinnilla voidaan opastaa, auttaa ja innostaa lukijoita ja kertoa tuotteista niin kiinnostavasti ja houkuttelevasti, että saadaan lukijat viettämään aikaa sisältöjen – ja brändin – parissa. Voidaan herättää kiinnostus uusissa asiakkaissa ja sitouttaa nykyasiakkaita.

Sisältömarkkinointi Iltalehdessä tuo näkyvyyttä ja myyntiä

Kaalimato on julkaissut Iltalehdessä natiiviartikkeleita viikoittain keväästä 2020 lähtien. Alma Brand Studio on vastannut pitkään artikkelien ideoinnista ja sisällöntuotannosta. Mainostajan on myös mahdollista tuottaa artikkelien sisällöt itse, ja näin Kaalimato on toiminut vuoden 2023 julkaistujen artikkelien osalta.

Sisältömarkkinointi jatkuvana tekemisenä on toiminut Kaalimadon tarpeisiin erinomaisesti. Sisällöt ovat selvästi kiinnostaneet lukijoita ja toimineet tehokkaasti myös myynnin tukena.

Julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit arkistoituvat verkkoon, joten niistä on saatu varsinaista kampanja-aikaa pidempi hyöty. Kaikki Kaalimadon Iltalehdessä julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.

Sisältömarkkinointia Iltalehdessä jatketaan vuoden 2024 aikana, artikkeleita tullaan jatkossakin julkaisemaan viikoittain.

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkeli

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.

Tutustu esimerkkiartikkeliin >

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkeli

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.

Tutustu esimerkkiartikkeliin >

Lue lisää: Sisältömarkkinointiartikkelit Iltalehdessä

Katso myös artikkeli: Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin

Sisältömarkkinoinnilla saat näkyvyyttä pitkäaikaisesti

Kun haluat saada kampanjaa pitkäaikaisemman hyödyn, sisältömarkkinoinnin artikkelit ovat erinomainen ratkaisu! Artikkelit jäävät elämään ja niiden pariin voi palata yhä uudelleen. Ota yhteyttä niin tehdään sinullekin sisältösuunnitelma.

Lue seuraavaksi:

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja […]

Atradius: Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla

Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta […]

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari

Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät hynttyyt yhteen, syntyi sisältömarkkinoinnin kampanja ruuhkavuosiaan eläville pohjoissuomalaisille […]

Tämä oli tarkan kohdentamisen paikka / Case Kunnonpaikka

Fiksulla kohdentamisella voi saada aikaan sen, että tavoitetaan juuri tietty yleisö massasta. Kylpylähotelli Kunnonpaikka on […]