Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät!

Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja palveluiden parissa, satoi tai paistoi. Alman kesäetukausi 24.6.-31.7.2025 tarjoaa mainostajille loistavan mahdollisuuden pitää brändinsä asiakkaidensa mielessä myös kesällä.

Hyödynnä alennukset display-kampanjoihin ja katso printtipakettien erikoisedut! Tutustu etuihin alta.


Digikampanjat -15 %

Saat kesällä -15 % alennuksen kaikista bruttohintaisista CPM-hinnoitelluista kampanjoista​.

Lisäksi käytettävissäsi on -20 % alennus yli 400 000 näytön display-kampanjoihin Alma Businessmedioissa.


Printti 1 + 1

Kun ostat printtimainoksen Iltalehteen tai Alma Businessmedioihin, saat toisen ilmoituksen veloituksetta!


Myyntiehdot

  • Kesäetukausi 24.6.-31.7.2025​
  • Kampanja pitää julkaista kokonaisuudessaan kesäetukauden aikana (ks. poikkeus harvemmin ilmestyvien printtimedioiden kohdalla)​​
  • Kesäetujen lisäksi myönnetään ​​
    • Digi- ja printtituotteissa mediatoimisto- ja asiakasalennukset​​​​
    • Ei muita päällekkäisiä etuja tai alennuksia​
  • Digikampanjat – display ja video:​
    • Edut koskevat vain bruttohintaisia, CPM-hinnoiteltuja kampanjoita ​​
    • Ei koske nettohintaisia paketteja, CPC- tai aikapohjaisia tai sisältömarkkinoinnin tuotteita​​
  • Printti, Iltalehti ja Alma Businessmediat: ​​
    • Vain normaalit ilmoitukset (ei koske liitteitä)​​​
    • Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.​​​​​​
    • Kauppalehti, Talouselämä, Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Tivi ja Mikrobitti:​ ostettavissa monikanavaisena tai pelkkänä printtinä. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan ainoastaan printtinä.​​
    • Harvemmin ilmestyvät printtimediat: ​
      • Arvopaperi ja Tivi: printin kesäetukausi koskee kesäkuun ja elokuun numeroita​
      • Talouselämä ja Tekniikka&Talous: printin kesäetukausi koskee kesäkuun viimeistä ja elokuun ensimmäistä numeroa ​
      • Mikrobitti: printin kesäetukausi koskee kesä-elokuun numeroita​

Ota yhteyttä mediamyyntiin ja varaa kesäetuhintaiset kampanjasi:

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Nimi*
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.

Lue seuraavaksi:

B2B-markkinointi nyt – tekoäly, monimutkaistuvat ostoprosessit ja markkinoinnin uusi rooli 

B2B-markkinointi on monella tapaa murroksessa. Ostoprosessit ovat monimutkaistuneet, päätöksentekijöiden määrä kasvanut ja digitaaliset kanavat ovat […]

Poliittisen mainonnan pelisääntöihin päivitys – Mitä mainostajan on hyvä tietää?

EU:n uusi poliittisen mainonnan avoimuusasetus astuu voimaan lokakuussa. Poliittinen mainonta ei jatkossakaan ole kiellettyä, mutta sen […]

Näin mittaat lyhytvideomainonnan onnistumista – kolme kriittistä mittaria

Videomainonta kasvaa vauhdilla, mutta miten voimme varmistua, että investointi tuottaa tulosta? Alma Median Miika Luoma […]

May I have your attention, please!

Huomion saaminen on oleellinen asia missä tahansa kontekstissa, kun halutaan saada jokin viesti läpi. Huomion […]

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

B2B Pulssi kertoo: Näin suomalaisissa yrityksissä ajatellaan tekoälystä  

Suomalaisyritysten IT- ja digivastuulliset päättäjät näkevät tekoälyssä valtavan liiketoimintapotentiaalin, mutta sen hyödyntäminen on monilla vasta […]

Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi

Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]