Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät!

Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja palveluiden parissa, satoi tai paistoi. Alman kesäetukausi 24.6.-31.7.2025 tarjoaa mainostajille loistavan mahdollisuuden pitää brändinsä asiakkaidensa mielessä myös kesällä.

Hyödynnä alennukset display-kampanjoihin ja katso printtipakettien erikoisedut! Tutustu etuihin alta.


Digikampanjat -15 %

Saat kesällä -15 % alennuksen kaikista bruttohintaisista CPM-hinnoitelluista kampanjoista​.

Lisäksi käytettävissäsi on -20 % alennus yli 400 000 näytön display-kampanjoihin Alma Businessmedioissa.


Printti 1 + 1

Kun ostat printtimainoksen Iltalehteen tai Alma Businessmedioihin, saat toisen ilmoituksen veloituksetta!


Myyntiehdot

  • Kesäetukausi 24.6.-31.7.2025​
  • Kampanja pitää julkaista kokonaisuudessaan kesäetukauden aikana (ks. poikkeus harvemmin ilmestyvien printtimedioiden kohdalla)​​
  • Kesäetujen lisäksi myönnetään ​​
    • Digi- ja printtituotteissa mediatoimisto- ja asiakasalennukset​​​​
    • Ei muita päällekkäisiä etuja tai alennuksia​
  • Digikampanjat – display ja video:​
    • Edut koskevat vain bruttohintaisia, CPM-hinnoiteltuja kampanjoita ​​
    • Ei koske nettohintaisia paketteja, CPC- tai aikapohjaisia tai sisältömarkkinoinnin tuotteita​​
  • Printti, Iltalehti ja Alma Businessmediat: ​​
    • Vain normaalit ilmoitukset (ei koske liitteitä)​​​
    • Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.​​​​​​
    • Kauppalehti, Talouselämä, Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Tivi ja Mikrobitti:​ ostettavissa monikanavaisena tai pelkkänä printtinä. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan ainoastaan printtinä.​​
    • Harvemmin ilmestyvät printtimediat: ​
      • Arvopaperi ja Tivi: printin kesäetukausi koskee kesäkuun ja elokuun numeroita​
      • Talouselämä ja Tekniikka&Talous: printin kesäetukausi koskee kesäkuun viimeistä ja elokuun ensimmäistä numeroa ​
      • Mikrobitti: printin kesäetukausi koskee kesä-elokuun numeroita​

Ota yhteyttä mediamyyntiin ja varaa kesäetuhintaiset kampanjasi:

"*" näyttää pakolliset kentät

Käytämme lomakkeen kautta saatuja tietoja palveluidemme tarjoamiseen ja toimittamiseen. Lisätietoja löydät tietosuojaselosteestamme »
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue seuraavaksi:

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]

Outstream-video vakuuttaa numeroin: Alman ohjelmallisen VTR jopa 60 %

Videomainonta on tehokas tapa vangita yleisön huomio ja outstream-video on noussut vahvaksi vaihtoehdoksi mainostajan keinovalikoimassa […]

Näin Suomi Bidaa: Evästeettömyyskeskustelu hiipuu, tuudittuuko markkina virheellisesti kolmannen osapuolen evästeiden riittävyyteen?

Suuri osa digimainonnasta ostetaan kanavista ja selaimista, joita kolmannen osapuolen evästeet eivät tue. Googlen Chrome-selain […]

Näin Suomi Bidaa: Ostajien markkinapaikat jakavat ostajien mielipiteet, onko sittenkin kyseessä vain mediatoimistojen uusi ansaintalogiikka?

Yksi digimainonnan ja ohjelmallisen ostamisen suurimmista buzzwordeista 2024 ja edelleen 2025 on ollut ostajien omat […]

Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille

Alma Spotlightin vuoden viimeiseen asiantuntijahaastatteluun saimme vieraaksi Roni Harjun OMG:ltä. Roni toimii Omnicom Media Groupilla […]