Webinaarikirjasto
Pääset tutustumaan aiempien Alma Median tilaisuuksien webinaaritallenteisiin ja aiheisiin alta.
Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit
Brand Talk 2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]
Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!
Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]
Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!
Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]
Brändinrakentaminen NYT – Alma Talk -seminaari 25.3.2025
Miten vastuullisuus tuodaan brändin ytimeen? Miten tarinoilla muutetaan brändimielikuvia? Kuinka luovuutta voidaan hyödyntää tehokkaasti brändityössä? […]
Ajankohtaista autokaupasta -webinaaritallenne: Tee parempaa liiketoimintaa datan avulla
Autoilun data asuu Almalla ja haluamme jakaa sen kanssasi! Toimialan dataa monipuolisesti hyödyntävä Ajankohtaista autokaupasta […]
Nämä ovat Suomen arvostetuimmat brändit – Katso Brand Talk 2024!
Tänä vuonna arvostetuimpien brändien listalle nousi monta tuotteen alkuperästä, tuotantotavasta tai ravitsemuksellisesta laadusta kertovaa merkkiä. […]
Retail Buying Study 2024: Miten suomalaisten ostokäyttäytyminen on muuttunut?
Euroopan kattavin vähittäiskaupan alan tutkimus, Retail Buying Study, on taas täällä. Yhteispohjoismainen tutkimus selvittää nopeasti […]
Ajankohtaista autokaupasta -webinaaritallenne: Alkuvuoden käytettyjen autojen kauppa ennätystahdissa
Alman jo toista kertaa järjestetty ja suuren suosion saanut Ajankohtaista autokaupasta -webinaari pidettiin 15.5.2024. Tilaisuuden […]
Katso webinaaritallenne: Ajankohtaista autokaupasta – hybridit jatkavat voittokulkuaan
Autoilun data asuu Almalla ja nyt haluamme jakaa sen kanssasi! Katso webinaaritallenteesta missä automarkkina menee […]
Ajankohtaista autokaupasta: Hybridiautojen suosio jatkoi kasvuaan
Miltä näyttivät vuoden 2023 viimeisen vuosineljänneksen myyntiluvut Suomen suurimmassa autojen kauppapaikassa Nettiautossa? Ja millaisia trendejä […]
Autoilun datakatsaus: Iltalehti tavoittaa autoilevat suomalaiset
Iltalehti Autot -osion monipuolinen ja ajankohtainen sisältö kokoaa yhteen autoilevat suomalaiset. Mikä puhuttaa uuden auton […]
Ajankohtaista autokaupasta: Sähköautot ja hybridit kasvattavat suosiotaan
Luet ensimmäistä Ajankohtaista autokaupasta -artikkelia, jossa tarkastellaan suomalaista automarkkinaa maan johtavan markkinapaikan Nettiauton lukujen valossa. […]
Ymmärrä asiakastasi, jos haluat markkinoida hänelle paremmin
Asiakasymmärrys ei totta vieköön ole helppoa. Lokakuinen Alma Talk esitteli, miten data, laadukas sisältö, sopiva […]
Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia
Pitkän tauon jälkeen Alma Talk järjestettiin LIVE-tilaisuutena Alma Talolla. Tiiviin puolitoistatuntisen aamupäivän aikana teimme Alma-talolla […]
Suomen arvostetuimmat brändit on taas listattu! Katso Brand Talk 2023
Monet samat brändit säilyttivät tänäkin vuonna paikkansa TOP10-listalla. Kärkisijalla paistattelee jo viidettä kertaa peräkkäin Fiskars. […]
Webinaaritallenne: Digimainonnallakin on hiilijalanjälki
Toukokuussa kerroimme, että Alma Media mahdollistaa ensimmäisenä mediatalona Suomessa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen. Uutinen on […]
Alma Talk: Näin Suomi bidaa ja kohdentaa
Ohjelmallinen on kasvanut nopeasti yhdestä tärkeimmistä digitaalisen mainonnan ostotavoista. Sen avulla mainonnasta on tullut tehokkaampaa […]
Alma Talk: Mikä B2B-markkinoijia puhututtaa?
Kuumat aiheet ovat yritysten vastuullisuus, tapahtumien takaisintulo ja datan rooli evästeiden poistumisen jälkeen B2B-markkinoinnissa. Mutta […]
Brand Talk 2022: Vuoden arvostetuimmat brändit on listattu
Brand Talk 2022 -tilaisuudessa tunnetut suomalaiset brändit Fiskars ja Sinituote puhuvat muun muassa elämyksellisyydestä ja […]
Alma Talk: Jokainen asiakas on jo digitaalinen asiakas
Koronapandemia on muuttanut arkeamme, arvojamme ja jopa työskentelytapojamme, mutta jälkensä se on jättänyt myös ostokäyttäytymiseemme. […]
Retail Buying Study 2022
Pohjoismaiden suurin kaupan alan tutkimus Retail Buying Study on taas täällä. Mikä on muuttunut korona-ajan […]
Alma Talk: Markkinoinnin trendit 2022
Alkuvuonna 2022 muutosnopeus on ollut huimaa. Tämä on pakottanut markkinointipäättäjän suuntaamaan strategiaansa toistuvasti, uusien käänteiden […]
Alma Talk: Vastuullisuuden markkinointi
Vastuullisuus on megatrendi, joka vaikuttaa niin yritysten toimintaan kuin kuluttajien päätöksiin. Moni yritys on käynnistänyt […]
Alma Talk: Autoilun ja liikkumisen trendit
Liikkuminen elää jatkuvaa muutosta. Uudet teknologiat, innovaatiot ja uudet toimijat mullistavat autoalaa. Vaihtoehtojen ja mahdollisuuksien […]
Alma Talk: Luovuus ja Data
Miksi data ja luovuus ovat tärkeitä tekijöitä tehokkaassa markkinointiviestinnässä? Miten dataa ja luovuutta kannattaa yhdistää? […]