Ajankohtaista autokaupasta -webinaaritallenne: Tee parempaa liiketoimintaa datan avulla

Autoilun data asuu Almalla ja haluamme jakaa sen kanssasi! Toimialan dataa monipuolisesti hyödyntävä Ajankohtaista autokaupasta -webinaarisarjan kolmas jakso pidettiin 6.11.2024.

Webinaarissa kuultiin asiaa mm. sähköautomarkkinasta, uusien autojen hintakehityksestä sekä käytettyjen autojen kaupasta autoilun markkinapaikkojen Nettiauton ja Autotalli.comin sekä Netwheelsin Mittariston datan pohjalta.

Tilaisuuden juontajana toimi Iltalehden autotoimituksen Mikko Räsänen ja asiantuntijoina toimivat Nettiauton Erno Kalalahti sekä Netwheelsin Eemil Hartikainen.


Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaarin tallenne


Ajankohtaista autokaupasta -webinaarit pohjautuvat Suomen suurimpien autoilun markkinapaikkojen Nettiauton ja Autotalli.comin dataan, jonka avulla vedämme yhteen autokaupan trendejä ja kuluttajien käyttäytymistä.

Uusin tulokas Alman autoilun kokonaisuuteen on Netwheels, joka tarjoaa muun muassa Mittariston automarkkinatiedon avulla entistä kattavamman kuvan automarkkinasta liiketoimintasi kehittämiseen.

Webinaarisarjassa on mukana myös Suomen suurin automedia: Iltalehti, tarjoaa ajankohtaista autojournalismia ja nostaa esiin kiinnostavia ilmiöitä autoilun maailmasta.


Katso myös edellisen webinaarin tallenne »

Lue seuraavaksi:

May I have your attention, please!

Huomion saaminen on oleellinen asia missä tahansa kontekstissa, kun halutaan saada jokin viesti läpi. Huomion […]

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

B2B Pulssi kertoo: Näin suomalaisissa yrityksissä ajatellaan tekoälystä  

Suomalaisyritysten IT- ja digivastuulliset päättäjät näkevät tekoälyssä valtavan liiketoimintapotentiaalin, mutta sen hyödyntäminen on monilla vasta […]

Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi

Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]