Alma nostaa brändisi markkinointiviestinnän uudelle tasolle yhdistämällä Suomen suosituimmat sisällöt, ainutlaatuisen asiakasymmärryksen ja innovatiiviset ratkaisut.
Missionamme on tehdä yhdessä asiakkaidemme kanssa:
PAREMPAA MARKKINOINTIA
Yhdistämme Suomen vaikuttavimmat sisällöt, tavoittavimmat mediat ja syvällisen asiakasymmärryksen tarjotaksemme kohdennettuja, mitattavia ja innovatiivisia markkinointiratkaisuja.
VISIOMME
Teemme ennakkoluulottomasta ja näkemyksellisestä markkinoinnista arkipäivää.
Se on paras tapa kasvattaa omaa ja asiakkaidemme liiketoimintaa.
PERIAATTEEMME
Rohkeus
Haastamme rohkeasti itsemme ja asiakkaamme kokeilemaan sekä luomaan uusia ratkaisuja.
Avoin ja moniarvoinen viestintä
Olemme läpinäkyviä ja rehellisiä kaikessa tekemisessämme.
Joukkuepeli
Rakennamme menestystä yhdessä
asiakkaidemme kanssa.
Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin
Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]
Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki
Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja […]
Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan
Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]
Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa
Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut […]
Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni
Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]
Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon
Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]
Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari
Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa […]
Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista
Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]
Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato
Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: […]
Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja
Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja […]
Atradius: Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla
Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta […]
Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari
Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät hynttyyt yhteen, syntyi sisältömarkkinoinnin kampanja ruuhkavuosiaan eläville pohjoissuomalaisille […]