Iltalehti on Suomen suurin uutismedia

Iltalehti on Suomen suurin uutismedia. Ai, että miksi?

Siksi, koska Iltalehden sisällöt herättävät tunteita. Ville Rannan pilapiirrokset ihastuttavat ja vihastuttavat viikoittain satoja tuhansia suomalaisia. Joskus ne puhuttavat Suomen ulkopuolellakin. Ei ole sattumaa, että Ville Ranta on Vuoden Journalisti. Juuri siksi.

Useimpien FIAM-mittausten mukaan Iltalehti on Suomen suurin uutismedia

Iltalehti tarjoaa mainostajalle kattavat mahdollisuudet tavoittaa erilaisia yleisöjä niin valtakunnallisesti kuin alueellisestikin. Mainostajalle näkyvyys Suomen suurimmassa uutismediassa on takuu tavoittavuudesta ja tuloksista.

Olemme ylpeitä Suomen suurimmasta uutismediasta ja vuoden journalistista

Iltalehti tavoittaa lukijoita laajalti digissä ja printissä

  • Digissä (Iltalehti.fi) viikkotavoittavuus on 2,8 miljoonaa.
  • Printtilehdellä on 225 000 lukijaa päivässä, 549 000 lukijaa viikossa.

Iltalehti tarjoaa monipuolista sisältöä turvallisessa mediaympäristössä

  • Sitoutuneet lukijat viihtyvät sisältöjen parissa.

Iltalehdessä on runsaasti mahdollisuuksia mainostaa

  • Tehokkaat ja toimivat mainonnan ratkaisut eri tarpeisiin.
  • Display-mainonta, videomainonta, sisältömarkkinointi ja printtimainonta.
  • Meiltä saat myös tuotannot artikkeleista laajoihin videotuotantoihin.
  • Monipuoliset ja kattavat kohdentamisen mahdollisuudet.

Totea itse, tässä ratkaisujamme mainostajille:

Laiteriippumattomat videot, tietenkinLiikkuvan kuvan ratkaisut »

Haluatko tehdä jotain vaikuttavaa? Vaikuttavia luovia ratkaisuja »

Sisältömarkkinoinnilla sinunkin tarinastasi menestystarina. Alma Brand Studio »

Uutta kohdentamisessa, tutustu heti. Kohdentamisen mahdollisuudet »

Varaa kampanjasi Suomen suurimmassa uutismediassa!

Ota yhteyttä:

  • Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.

Lähde: FIAM 2023, KMT 2022, painettu + näköislehti

Lue seuraavaksi:

Tulevaisuuden organisaatiot rakentuvat ihmisen ajattelun ja tekoälyn ekosysteemille 

Alma Median ja IAB:n tekoälyaiheisessa seminaarissa teknologiayrittäjä Maria Ritola haastoi ajattelemaan tekoälyä uudella tavalla: menestys […]

Koulutusvalinnat tehdään digissä – oletko mukana vaikuttamassa? 

Nuorten ja aikuisten koulutusvalinnat tapahtuvat yhä vahvemmin verkossa. Päätöspolku on digitaalinen, ja oikea-aikainen näkyvyys ratkaisee. […]

State of Programmatic: Globaalit trendit ja kasvun ajurit ohjelmallisessa mainonnassa

Ohjelmallinen mainonta jatkaa vahvaa kasvuaan maailmalla, vaikka avoimen internetin kehitys on hidastunut. Uudet kanavat, laadun […]

B2B-markkinointi nyt – tekoäly, monimutkaistuvat ostoprosessit ja markkinoinnin uusi rooli 

B2B-markkinointi on monella tapaa murroksessa. Ostoprosessit ovat monimutkaistuneet, päätöksentekijöiden määrä kasvanut ja digitaaliset kanavat ovat […]

Poliittisen mainonnan pelisääntöihin päivitys – Mitä mainostajan on hyvä tietää?

EU:n uusi poliittisen mainonnan avoimuusasetus astuu voimaan lokakuussa. Poliittinen mainonta ei jatkossakaan ole kiellettyä, mutta sen […]

Näin mittaat lyhytvideomainonnan onnistumista – kolme kriittistä mittaria

Videomainonta kasvaa vauhdilla, mutta miten voimme varmistua, että investointi tuottaa tulosta? Alma Median Miika Luoma […]

May I have your attention, please!

Huomion saaminen on oleellinen asia missä tahansa kontekstissa, kun halutaan saada jokin viesti läpi. Huomion […]

Brand Talk 2025: Tässä ovat Suomen arvostetuimmat brändit

Brand Talk  2025 järjestettiin 28.8. Alma-talolla, jossa yli sata brändeistä kiinnostunutta ammattilaista kerääntyi kuulemaan kiinnostavia […]

B2B Pulssi kertoo: Näin suomalaisissa yrityksissä ajatellaan tekoälystä  

Suomalaisyritysten IT- ja digivastuulliset päättäjät näkevät tekoälyssä valtavan liiketoimintapotentiaalin, mutta sen hyödyntäminen on monilla vasta […]

Talous koskettaa kaikkia – Siksi vastuullisen median on kerrottava siitä ymmärrettävästi

Kun maailma muuttuu nopeasti ja taloudellinen epävarmuus kasvaa, luotettavan taloustiedon merkitys korostuu. Kauppalehden päätoimittaja Riina […]

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]