Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta huomiota jopa vilkkaan Black Week -tarjousviestinnän keskellä.

Kamux on Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa toimiva käytettyjen autojen myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju, jonka toiminnassa yhdistyvät saumattomasti digitaalinen kaupankäynti ja kattava myymäläverkosto.

Kamuxin kampanjan tavoitteena oli viestiä auton ostoaikeissa olevalle yleisölle Black Weekend -tarjouksesta sekä tuoda esiin uutta visuaalista ilmettä. Haastava markkinatilanne autokaupassa sekä vilkkaasta tarjousviestinnästä erottuminen Black Friday -viikolla antoivat rohkeutta siihen, että nyt kannattaa valita suuret ja näyttävät korkean huomioarvon digipinnat.

Supersivu ja Digikokosivu ovat mainosratkaisuiden mainio tehokombo, kun viestikärjet ovat sekä brändilliset että taktiset.

Kun halutaan paljon huomiota, se kannattaa ottaa haltuun kunnolla

Mainosformaateiksi kampanjalle valittiin Supersivu autoilun markkinapaikoille sekä Digikokosivu koko Alma-verkoston laajuisena. Mainonnassa hyödynnettiin Alman omaa dataa, jonka avulla näkyvyys rajattiin auton ostoaikeissa oleville käyttäjille. Kampanja ajoitettiin Black Friday -viikolle, ja kampanjan kokonaiskesto oli neljä päivää.

Supersivu on vielä digietusivuakin näyttävämpi brändimainonnan ratkaisu, joka takaa kuluttajan huomion. Siksi se valittiin mainosratkaisuksi, sillä se varmisti ison tavoittavuuden kohdeyleisössä sekä erittäin korkean huomioarvon. Erityisesti jälkimmäinen koettiin tärkeäksi aktiivisen markkinaviikon aikana, jolloin lukijan huomio pitää saada kiinnittymään rajattuna aikana voimassa olevaan tarjoukseen.

Case Kamux, esimerkki
Näin napataan markkinapaikalla kävijöiden jakamaton huomio. Esimerkki Kamuxin Black Weekend -mainonnasta.



”Yhteistyöllämme Alman kanssa vahvistamme asemaamme relevanteissa medioissa ajankohtaisella viestillä. Tekeminen on jatkuvaa sekä monipuolista – toisinaan tehtävillä isommilla lähdöillä haemme suurempaa huomioarvoa markkinassa ajankohtaisella viestillä.”
Iida Kinnunen, Head of Marketing, Kamux

Kampanjassa hyödynnetty Supersivu autoilun markkinapaikoilla toi erinomaiset tulokset. Kampanja tavoitti Kamuxille relevantit yleisöt näyttävällä ja korkean huomioarvon toteutuksella. Vaikka Black Friday -viikolla on paljon tarjousviestintää markkinassa, korkean huomioarvon takaava ratkaisu vei viestin oikealle yleisölle tästä huolimatta ja ohjasi auton ostoaikeissa olevat käyttäjät Kamuxin tarjoaman pariin.


Mikä Supersivu? Mikä Digikokosivu?

Ota haltuusi kävijöiden jakamaton huomio. Alman kattavassa verkostossa tämä mainosratkaisuiden tehokaksikko saa erittäin korkean huomioarvon. Supersivua ja Digikokosivua kannattaa hyödyntää esimerkiksi brändimarkkinoinnissa ja lanseerauksissa. Katso myös muita näyttäviä mainosratkaisuitamme ja kysy lisää!

Lue seuraavaksi:

Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti […]

Atradius: Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla

Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta […]

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät […]