Kenelle sopii?

Kohdenna mainonta oikein
Kohdentamalla mainontaa tavoitat oikean, tavoitteesi mukaisen ja tuotteistasi kiinnostuneen yleisön. Mainonnan kohdentaminen vähentää hukkakontaktien määrää ja parantaa kampanjan tehokkuutta.

Kohdennettu display-mainonta - kohdenna viestisi halutulle kohderyhmälle
Kohdennettua bannerimainontaa, mainosformaattina Boksi.
Alma-verkosto tarjoaa turvallisen ja laadukkaan mediaympäristön tavoittaa yleisö, joka tekee yhä enemmän osto- ja kulutuspäätöksiä verkossa. Alma-verkostossa liikkuu niin kuluttajat kuin B2B-päättäjätkin.
Voit valita kohdennuksen kampanjasi tavoitteiden mukaisesti ja kohderyhmäsi huomioiden Alman monipuolisista kohdennusvaihtoehdoista, esimerkiksi:
- alue
- media/palvelu
- sisältö/konteksti
- data.
Kiinnostuitko?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.
Usein kysytyt kysymykset
Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbannerit, videot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!
Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.
Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.
Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!
Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.
Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O >>
Me olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä asiantuntijaamme, voitte yhdessä kartoittaa yrityksesi tilanteen ja löytää sopivimmat digimainonnan ratkaisut.
Kun otat yhteyttä oman alueesi yhteyshenkilöön, hän tuntee parhaiten, mikä juuri sinun alueellasi toimii ja puhuttelee kohderyhmää, jota tavoittelet.
Kannattaa myös tutustua näihin: