Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?”
Alma Spotlight
Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025
Kesäkysely
Alman kesäedut 2025
Kesä
Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!
Brändit ja markkinointi
Outstream-video vakuuttaa numeroin: Alman ohjelmallisen VTR jopa 60 %
videomainonta
Näin Suomi Bidaa: Evästeettömyyskeskustelu hiipuu, tuudittuuko markkina virheellisesti kolmannen osapuolen evästeiden riittävyyteen?
Näin Suomi bidaa
Näin Suomi Bidaa: Ostajien markkinapaikat jakavat ostajien mielipiteet, onko sittenkin kyseessä vain mediatoimistojen uusi ansaintalogiikka?
Näin Suomi bidaa
Näin Suomi Bidaa: Vastuullisuus puhuttaa, mainonta kotimaisessa mediassa on yhä enemmän arvovalinta
Ohjelmallinen mainonta
Mihin asioihin auton valinnassa kiinnitetään huomiota? Katso suosituimmat hintaluokat ja käyttövoimat
Autoilun datakatsaus
Brändinrakentaminen NYT – Alma Talk -seminaari 25.3.2025
Näin Suomi bidaa vuonna 2025: Lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus
Tutkimus
Kysely paljastaa: Näin suomalaiset käyttäytyvät ruokakaupassa
Alma tutkii
Näin Alma Businessmedioiden yleisöt toimivat autokaupoilla – 6 vinkkiä tehokasta mainontaa varten
Autoilun datakatsaus
Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti
Alma tutkii
Tuore tutkimus paljastaa: Nämä automerkit kiinnostavat eniten
Autoilun datakatsaus
Nämä kansipaikat varataan nopeasti – Uusi ja uniikki mainospaikka nyt tarjolla
Printti
Me kysyimme ja te ennustitte: näin todellisuudessa kävi ohjelmallisen mainonnan markkinassa vuonna 2024
Ohjelmallinen mainonta
Alma Spotlight – Roni Harju, Omnicom Media Group: Kuratoidun markkinapaikan avulla pystymme jakamaan tarkempaa tietoa mainosinventaarin toimivuudesta niin mainostajille kuin julkaisijoille
Alma Spotlight
Tältä digimarkkinointi näyttää 2025 – Trendit ja vinkit markkinointipäättäjälle
Trendit
Retail Buying Study 2024: Näin kuluttajaelektroniikka päätyy suomalaisten ostoskoreihin
Tutkimus
Kolme myyttiä kontekstuaalisesta kohdentamisesta – Katso ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit -webinaari!
Ohjelmallinen mainonta
Ajankohtaista autokaupasta -webinaaritallenne: Tee parempaa liiketoimintaa datan avulla
Autoilun datakatsaus
Alma Spotlight – Ramona Varkoi, Oras Group: Suomessa on erittäin hyvät edellytykset tehdä ohjelmallista mainontaa monipuolisesti ja tuloksellisesti
Alma Spotlight
Retail Buying Study 2024: Huonekalut ostetaan yhä myymälästä
Tutkimus
Nämä ovat Suomen arvostetuimmat brändit – Katso Brand Talk 2024!
Tutkimus
Asiaa evästeistä: Google ei poista kolmannen osapuolen evästeitä, vaan siirtää päätöksen käyttäjälle
Kohdentaminen
Mainostaja, kontekstuaalisen kohdentamisen tarjoajalla on väliä
Just bidding
Retail Buying Study 2024: Päivittäistavaroiden ostoprosessi suoraviivaistui – siirtymää verkko-ostamiseen ei näkyvissä
Tutkimus
Vuosi hiilijalanjäljen mittaamista Almalla – miten vastuullisuudesta tulee osa digimainonnan arkea?
Vastuullisuus
Retail Buying Study 2024: Autojen ostoprosessi ja verkkomarkkinoinnin valtava merkitys
Tutkimus
Alma Spotlight kesäjakso – Alman mediamyynti paljastaa: Näillä taidoilla pärjäät kun mediaostaminen automatisoituu
Alma Spotlight
Alman kesäedut 2024
Kesä
Alma Spotlight -podcast
Kesän matkailukausi on pian kuumimmillaan: Kohdenna kesän mainoskampanjat näiden kyselytulosten avulla
Matkailu
Retail Buying Study 2024: Miten suomalaisten ostokäyttäytyminen on muuttunut?
Tutkimus
Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää Googlen uusimmasta aikataulun lykkäämisestä
Just bidding
Ajankohtaista autokaupasta -webinaaritallenne: Alkuvuoden käytettyjen autojen kauppa ennätystahdissa
Autoilun datakatsaus
Alma Spotlight – Juuli Pelkonen, Adform: Meillä kaikilla on vastuu ylläpitää kotimaisten toimijoiden elinvoimaisuutta myös ohjelmallisessa mainonnassa
Alma Spotlight
Näin suomalaiset viettävät kesäänsä 2024
Kesäkysely
Alma Spotlight – Jonne Salovaara, Dagmar: Evästeetön tulevaisuus on jo nykyisyyttä
Alma Spotlight
Näin Suomi bidaa vuonna 2024 – lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus
Tutkimus
Alma Spotlight: Tältä näyttää ohjelmallisen mainonnan vuosi 2024
Alma Spotlight
Toimitilatutkimus: päättäjistä 39 % harkitsee uusien tilojen hankkimista
Alma tutkii
Just bidding: Mainostaja, post cookie -strategian aika on (aivan viimeistään) nyt!
Just bidding
Katso webinaaritallenne: Ajankohtaista autokaupasta – hybridit jatkavat voittokulkuaan
Autoilun datakatsaus
Vastuullisuuden edelläkävijä K-ryhmä käyttää Alma Hiilimittaria
Vastuullisuus
Ajankohtaista autokaupasta: Hybridiautojen suosio jatkoi kasvuaan
Autoilun datakatsaus: Iltalehti tavoittaa autoilevat suomalaiset
Autoilun datakatsaus
Alma Spotlight – Pekka Kotilainen, IPG Mediabrands: Suomen ohjelmallisen mainonnan kenttä on valmistautunut yllättävänkin hyvin evästeettömään maailmaan
Alma Spotlight
Kysely paljastaa: suomalainen valitsee lomansa hinta edellä
Alma tutkii
Katso webinaaritallenne: Vastuullisen digimainonnan mittaaminen
Vastuullisuus
PäättäjäMind – Vastuullisuus yrityksissä
Vastuullisuus
Näin vaikutat digimainontasi hiilijalanjälkeen
Vastuullisuus
Alma Spotlight – Dina Abdel-Hamid, Dentsu: Huomion pitäisi olla lähtökohta kaikentyyppisessä mainonnan tekemisessä ja mittaamisessa
Alma Spotlight
Autoilun datakatsaus: Alma Businessmedioiden autoaiheiset sisällöt kiinnostavat
Autoilun datakatsaus
PäättäjäMind – Yrittäjät
Tutkimus
Alma Hiilimittari kertoo digimainontasi päästöt
Ajankohtaista autokaupasta: Sähköautot ja hybridit kasvattavat suosiotaan
Autoilun datakatsaus
PäättäjäMind – Digitalisaatio yrityksissä
Tutkimus
Mitkä tekijät vaikuttavat digimainonnan hiilijalanjälkeen? – Alma Hiilimittari kertoo sen
Vastuullisuus
Ymmärrä asiakastasi, jos haluat markkinoida hänelle paremmin
B2B-markkinointi
Ajankohtaiset yleisöt: Loppuvuosi on mainostajallekin juhlaa
Kohdentaminen
Onko kotimaisen median ostaminen vastuullisuusteko (ja millä hinnalla)?
Just bidding
Tutkimus: Alma Businessmedioiden yleisö auto-ostoksilla
Tutkimus
Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia
Tekoäly
Alma Spotlight – Selja Selenius, OIKIO: Onhan tässä saatu yhdessä rakennettua ihan mahtava ekosysteemi!
Alma Spotlight
Autoilun datakatsaus: Tunne yritysten autohankinnoista päättävät paremmin uuden tutkimuksen avulla
Tutkimus
PäättäjäMind – Mitä ylimmän johdon agendalla on juuri nyt?
Tutkimus
Alma Spotlight – Daniil Ivanov, Tulos Helsinki: Mainonnan hiilijalanjälki on kuuminta alalla juuri nyt!