Sisältömarkkinoinnin ratkaisut

Mikä on sinun määränpääsi?

Haluatko kasvattaa tunnettuutta, muuttaa mielikuvaa, syventää asiakassuhdetta, vaikuttaa ostokäyttäytymiseen tai asenteisiin, herättää tunteita tai vaikkapa auttaa asiakkaitasi onnistumaan paremmin? Sisältömarkkinoinnin suunnittelussa lähdemme aina liikkeelle liiketoimintasi tarpeista.

Ikoni 1

NATIIVIARTIKKELI TAI -VIDEO

Tuo tarinasi uutismediaan

  • Sisällöntuotanto ja julkaisu valitussa Alma Median digi- tai printtimediassa
  • Näkyvyys osana uutismediaa
  • Avaimet käteen sisällöntuotanto
  • Kattava raportti tuloksista

Toimivat ratkaisut lyhytkestoiseen sisältömarkkinointiin

Ikoni2

OMA OSIO UUTISMEDIASSA

Anna brändillesi säännöllinen näkyvyys uutismediassa

  • Juttusarjan sisällöntuotanto ja julkaisu valitussa Alma Median digi- tai printtimediassa
  • Avaimet käteen sisällöntuotanto
  • Omaan osioon mahdollista liittää mainontaa ja brändin elementtejä
  • Säännöllinen raportointi

Vahvempi brändinäkyvyys sisältöjen yhteydessä

Ikoni3

OMA MEDIA VALMIILLA YLEISÖLLÄ

Lunasta paikkasi toimialasi edelläkävijänä – pysäytä yleisösi vaikuttavalla kampanjasivustolla tai liiteratkaisulla

  • Täysin räätälöity verkkosivusto tai liiteratkaisu Alma Median mediassa
  • Oma mediasi rakennetaan valitun median yhteyteen, jolloin hyödyt sen brändistä ja sitoutuneesta yleisöstä
  • Konseptointi ja avaimet käteen tuotanto
  • Näyttävä visuaalinen ilme
  • Laadukas sisällöntuotanto
  • Oma vastaava tuottaja
  • Säännöllinen raportointi
  • Some

Tutustu brändisivustoon >

Kerromme tarinasi oikealle yleisölle, oikeissa medioissa, oikeaan aikaan. 

Digiratkaisuja

Artikkelit ovat oivallinen tapa tuoda esiin yrityksesi asiantuntemusta, tai kertoa tuotteista ja palveluista kiinnostavasti osana sitä käyttävän kohderyhmän arkea. Artikkelien voima on pitkäaikaisessa ja säännöllisessä sisällöntuotannossa. 

Blogi on näkemyksellinen kirjoitus, joka pitää lukijan otteessaan. Blogin avulla voit rakentaa suhdetta asiakkaisiin tarjoamalla heille asiantuntemusta ja ajateltavaa. Säännöllisyys on valttia blogin julkaisemissa. Hyvä blogi saa aikaan keskustelua ja sitä jaetaan sosiaalisen median kanavissa. 

Videot ovat huippusuosittua sisältöä ja taipuvat moneen: käyttöopastus, opetus, asiantuntijahaastattelu, uuden asian kertominen ja näyttäminen, tunteen välittäminen, viihdyttäminen, katsojan vakuuttaminen… Loistavakaan video ei löydy itsestään, joten muista huolehtia videon viemisestä kohderyhmäsi luo. 

Animaatiot ja infografiikat auttavat näyttämään monimutkaisen asian hauskalla ja oivaltavalla tavalla. Sisältö jää paljon helpommin mieleen, kun sen sisäistää nopeasti ja saa kokea ymmärtämisen ilon. 

Lukijakilpailut ja testit aktivoivat kohdeyleisöäsi ottamaan osaa yrityksesi toimintaan, testaamaan tietonsa tuotteestasi tai arvioimaan palvelua. Osallistuneista saat liidejä, potentiaalisia asiakkaita, kunhan muistaa kysyä vastaajilta tähän luvan. 

Testiryhmät antavat sinulle nopeasti tietoa käyttäjien mieltymyksistä ja toimivat apunasi tuotteen, palvelun tai viestinnän kehittämiseen. 

Kumppanisisällöt on oma mediakanavasi valtamedian sisällä. Se tarjoaa sinulle suoran yhteyden kohdeyleisöön, kuten päättäjiin. Kumppaniisällöissä voit julkaista artikkeleita, kuvia, videoita ja blogeja varmana siitä, että ne tavoittavat lukijansa.


Brändisivusto on brändisi näköinen verkkosivusto, joka kokoaa Alman medioissa julkaistut sisältösi vaikuttavaksi kokonaisuudeksi. Brändisivusto on Alma Brand Studion premium-ratkaisu sinulle, joka etsit tarinoillesi uusia, vaikuttavia keinoja tulla kerrotuksi. Ja mikä parasta, käytössäsi on Alma Median valmiit yleisöt ja mediat, joista ohjaamme juuri oikean kohderyhmän sisältöjesi pariin. 

Tutustu brändisivustoon >

Printtiratkaisuja

Advertoriaali eli painetussa lehdessä julkaistava mainostajan artikkeli on lehtijutun muotoon kirjoitettu ja taitettu lehti-ilmoitus. Advertoriaalissa voit esimerkiksi tuoda vakuuttavasti esiin yrityksesi erityisasiantuntemusta tai esittää palvelun hyödyt käyttäjiensä äänellä.

Oman median liite mahdollistaa yrityksesi verkkosivuilla julkaistujen sisältöjen parhaimmiston kokoamisen yksiin kansiin. Liitteen voi tehdä myös yrityksellesi tärkeästä teemasta. Visuaalisesti näyttäväksi taitettava oma lehti on mukava antaa käteen tapaamisissa tai sen voi jakaa kohdennetusti yleisölle sanoma- tai aikakauslehden välissä.

Kasvokkain

Sisältömarkkinointiin ja sen konsepteihin voi liittää mukaan erilaisia tapahtumia. 
Otamme tämän mahdollisuuden huomioon, kun suunnittelemme juuri sinulle toimivaa ja tuloksellista ratkaisua.

Tavoitteistasi riippuu, millainen sisältömarkkinoinnin ratkaisu toimii. Kaiken perusta on laadukas sisältö. Tuotamme sen puolestasi, tai hyödynnämme jo olemassa olevaa.  Sisällön hyödyntämiseen meillä on monta keinoa, kuten natiivinostot, liikenteen ohjaus omaan mediaasi, oma osio mediassa, sisällöt median sisältövirrassa tai kohdennettuna aiheesta kiinnostuneelle.