Kenelle sopii?

Kumppanisisällöt
Kumppanisisällöt sopivat erinomaisesti esimerkiksi tunnettuuden kasvattamiseen, kiinnostuksen herättämiseen, lukijoiden sitouttamiseen tai uusien asiakkaiden hankkimiseen valitsemassasi kohderyhmässä
Vaikuttavaa sisältömarkkinointia juuri sinun tarpeisiisi
Haluatko syventää suhdetta asiakkaisiisi ja löytää uusia?
Haluatko saada asiakkaat viihtymään brändisi parissa?
Mikset kertoisi koko tarinaa?
Kumppanisisällöt tarjoavat vaikuttavaa sisältömarkkinointia juuri sinun tarpeisiisi.
- Artikkeli julkaistaan valitsemasi
median Kumppanisisällöt-osiossa - Viesti kohdennetaan
valitsemallesi kohderyhmälle - Kampanja-aika ja laajuus suunnitellaan tavoitteidesi mukaan
Artikkeli Iltalehdessä
Kumppanisisältö-artikkeli on luettavana Iltalehti.fi:ssä vuoden ajan.

Näkyvyys mediassa
Sisältösi näkyy palvelun etu- ja artikkelisivulla sisältökarusellissa.

Näkyvyys kohderyhmälle
Kohderyhmäsi kohtaa viestisi kaikissa Alman palveluissa.

Kiinnostuitko?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.
Usein kysytyt kysymykset
Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbannerit, videot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!
Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.
Jutellaan lisää! Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko
Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.
Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!
Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.
Me olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä asiantuntijaamme, voitte yhdessä kartoittaa yrityksesi tilanteen ja löytää sopivimmat digimainonnan ratkaisut.
Kun otat yhteyttä oman alueesi yhteyshenkilöön, hän tuntee parhaiten, mikä juuri sinun alueellasi toimii ja puhuttelee kohderyhmää, jota tavoittelet.
Kannattaa tutustua myös näihin: