Sisältömarkkinoinnin ratkaisut
Haluatko kasvattaa tunnettuutta, muuttaa mielikuvaa, syventää asiakassuhdetta, vaikuttaa ostokäyttäytymiseen tai asenteisiin, herättää tunteita tai vaikkapa auttaa asiakkaitasi onnistumaan paremmin?
Sisältömarkkinointi tavoittaa ja sitouttaa tehokkaasti yleisön ja tarjoaa asiakkaillesi hyödyllistä ja koukuttavaa sisältöä. Sen avulla voit rakentaa vahvempia asiakassuhteita, herättää kiinnostuksen uusissa asiakkaissa ja ohjata liikennettä omiin kanaviisi.
Meiltä löydät ratkaisut niin yksittäisiin kampanjoihin kuin pitkäjänteiseen sisältömarkkinointiin.
Artikkeli Iltalehti.fi:ssä
Kun haluat tavoittaa suuren yleisön tehokkaasti ja saada suomalaiset sisältösi pariin, natiiviartikkeli Iltalehdessä on oikea ratkaisu.
Valitse näkyvyys tarpeesi mukaan, 7 vuorokauden kampanjalla saat intensiivistä ja kattavaa näkyvyyttä tai 14 vuorokauden kampanjalla tasaisesti jatkuvaa toistoa.
Iltalehden artikkelilla varmistat, että viestisi tavoittaa tehokkaasti laajan kohderyhmän valtakunnan luetuimmassa mediassa.
Kumppanisisällöt
Kumppanisisällöt tarjoavat arvostetun ja luotettavan ympäristön viestillesi. Saat oman artikkelisi osaksi tunnettua mediaa tai suosittua markkinapaikkaa – valittavanasi on yli 10 eri mediabrändiä.
Kohdenna sisältösi juuri oikealle yleisölle. Tavoita tehokkaasti päättäjät, kuluttajat, auton ostajat, asunnon vaihtajat ja lukuisat muut kohderyhmät.
Kampanjasi koko, ajoitus ja toteutus muokataan joustavasti tavoitteidesi mukaisesti. Käytössäsi on laaja valikoima vaikuttavia ratkaisuja, joilla varmistat näkyvyyden ja erotut kilpailijoistasi.
Lue lisää kumppanisisällöistä ›
Aineisto-ohjeet ›
Mediamyynnin yhteystiedot ›
Pyydä tarjous
Supersisällöt
Supersisältö auttaa brändiäsi kasvamaan ja erottautumaan kilpailijoistasi. Näyttävä ja laadukas sisältö Alman medioissa varmistaa, että viestisi jää mieleen ja saa lukijan pysähtymään sen äärelle.
Supersisältö räätälöidään yrityksesi brändin tai kampanjan mukaiseksi, ja se puhuttelee yleisöäsi aidosti ja vaikuttavasti.
Voit julkaista Supersisällön haluamassasi Alman mediassa – juuri siellä, missä tavoitat parhaiten haluamasi kohderyhmän.
Aineisto-ohjeet ›
Mediamyynnin yhteystiedot ›
Pyydä tarjous
Tuotannot
Sisältöstrategiat
Alma Brand Studio auttaa yritystäsi luomaan tehokkaan sisältöstrategian, joka varmistaa oikeanlaisen sisällön tuottamisen oikeille yleisöille ja sopiviin kanaviin. Työpajassa kirkastamme tavoitteet ja suunnittelemme yhdessä mitä sisältöjä yritys tarvitsee, kenelle, miten ja miksi.
Luovat konseptit
Alma Brand Studion avulla toteutat kampanjasi kiinnostavasti, koukuttavasti ja tuloksellisesti – ja erotut kilpailijoistasi. Konsepti varmistaa, että poimimme tarinaasi oikeaa kohderyhmää kiinnostavat teemat ja näkökulmat. Konseptimme perustuvat Alma Median dataan ja insightiin kohderyhmästäsi ja toimialastasi.
Artikkelit
Alma Brand Studio tuottaa laadukkaita artikkeleita yrityksesi markkinointiin ja viestintään. Ammattitaitoiset toimittajamme tekevät asiantuntijahaastattelut, reportaasit ja ilmiöjutut, jotka merkitään kaupalliseksi yhteistyöksi mediassamme tai toimitetaan omaan käyttöösi.
Videotuotannot
Alma Brand Studio suunnittelee ja toteuttaa vaikuttavia videoita yrityksesi tarpeisiin. Keskitymme luomaan tarinoita, jotka syventävät katsojan yhteyttä brändiisi. Tuotamme laadukkaita videoita kaikkiin markkinointitarpeisiin, kaikille näytöille ja eri käyttötarkoituksiin.
Workshopit
Alma Brand Studio järjestää yrityksille työpajoja toimivamman markkinoinnin tueksi. Oli kyse sitten brändin kirkastamisesta tai markkinoinnin vuosikellon luomisesta, löydät valikoimastamme tehokkaan työpajan yrityksesi tarpeisiin.
Podcastit
Alma Brand Studiolta saat täyden palvelun podcastien tuotantoon. Meiltä saat avun suunnitteluun, sarjan konseptointiin, käsikirjoittamiseen, tuotantoon, tekniseen toteutukseen ja jakeluun. Laadukkaasti toteutettu yrityspodcast on aina uniikki, ja se tarjoaa suoran ja rehellisen tavan olla vuorovaikutuksessa oman kohderyhmäsi kanssa.
Yleisöä omille sivuille
Natiividisplay
Natiividisplay on tehokas ratkaisu, kun haluat ohjata lukijat omille sivuillesi julkaistuun sisältöön.
Varmistamme, että mainoksesi istuu saumattomasti osaksi median uutisvirtaa ja näyttää tyylikkäältä.
Mainosmuoto mukautuu aina julkaisumedian ja valitun mainospaikan mukaan. Riittää, että toimitat meille kuvan, otsikon ja linkin sisältöösi – me hoidamme loput.
Jälkimarkkinointi
Artikkelisi lukijoille kohdennettu jälkimarkkinointi (retargetointi) mahdollistaa viestisi jatkamisen juuri heille, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostusta sisältöäsi kohtaan.
Retargetoinnilla voit vahvistaa brändisi muistettavuutta, lisätä sitoutumista ja ohjata lukijat tehokkaasti seuraaviin haluamiisi toimenpiteisiin.
Muut mainosmuodot
Alman verkostossa tavoitat laajat tai tarkasti kohdennetut yleisöt monipuolisilla digitaalisilla mainosratkaisuilla.
Tarkka kohdentaminen mahdollistaa yleisöjen tavoittamisen valtakunnallisesti tai paikallisesti. Voit valita näyttöpohjaisen mainonnan laajan näkyvyyden varmistamiseksi.
Valitse kanavat, joita asiakkaasi käyttävät
Parhaaseen tulokseen pääset, kun puhuttelet asiakaskuntaa hyödyllisillä, kiinnostavilla teemoilla, ja tarjoilet sisällöt sellaisessa mediaympäristössä tai sivustoilla, joita he muutenkin käyttävät. Kannattaa suosia myös sellaisia formaatteja, joiden parissa asiakkaasi mielellään käyttävät aikaansa.
Tutustu Almaan: Tietoa meistä, medioistamme ja palveluistamme
Sisältömarkkinointi tukee tavoitteitasi
Tavoitteenasi voi olla esimerkiksi ajatusjohtajuuden rakentaminen tai verkkokaupan myynnin kasvattaminen. Haluatko kasvattaa tunnettuutta, syventää asiakassuhdetta, vaikuttaa ostokäyttäytymiseen tai asenteisiin, herättää tunteita tai vaikkapa auttaa asiakkaitasi onnistumaan paremmin? Olennaista on, että tavoitteet on mietitty ja sisällöt suunnitellaan tukemaan niitä.
Tarvitsetko apua sisältömarkkinoinnin suunnitteluun?
Mikäli tuntuu, etteivät omat ideat lähde lentoon, olemme täällä asiakkaitamme varten valmiina toteuttamaan sisältömarkkinointia juuri sinun tarpeisiisi. Käsissämme syntyy sisältömarkkinoinnin kaikki vaiheet luovasta ideasta tuotantoon, jakeluun oikeille kohderyhmille ja vaikuttavuuden mittaamiseen.
Ota yhteyttä ›
Sinun ei tarvitse pohtia yksin, millaisia ratkaisuja yrityksesi kannattaisi hyödyntää. Ota yhteyttä lähimpään asiantuntijaamme, niin selvitetään yhdessä yrityksesi tarpeisiin ja budjettiin sopiva kokonaisuus.
Usein kysyttyä
Mitä on sisältömarkkinointi?
Sisältömarkkinointia on esimerkiksi artikkelit, blogit, vaikuttajien kanssa tehdyt yhteistyöt, podcastit, oppaat ja testit, somesisällöt sekä tarinalliset videot kuten realityt ja yritysvideot.
Sisältömarkkinointi eroaa taktisesta tuotemarkkinoinnista muun muassa siinä, että sisältömarkkinointi tarjoaa hyödyllistä tietoa, antaa inspiraatioita, kertoo jotakin uutta tai uudella tavalla, näyttää jotakin jännittävää kulissien takaa ja menee pintaa syvemmälle yrityksen todelliseen ytimeen.
Sisältömarkkinoinnilla teet vaikutuksen!
Lue artikkeli: Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Millainen sisältömarkkinointi toimii?
Ensin kannattaa miettiä tavoite, mitä haluat sisältömarkkinoinnilla saavuttaa. Se voi olla esimerkiksi mielikuvan muuttaminen, ajatusjohtajuuden rakentaminen tai verkkokaupan myynnin kasvattaminen. Kun tavoitteet on mietitty, lähdemme yhdessä suunnittelemaan sisältöjä tukemaan tavoitteita.K