B2B-markkinoijan opas

B2B-yritysten hankintapäätökset ovat yhä harvemmin yhden henkilön harteilla, ja ostaminen on entistä enemmän yhteistyötä eri roolien, tiimien ja funktioiden välillä. Markkinoinnin on siis puhuteltava useampaa näkökulmaa samanaikaisesti. Ilmaisesta oppaastamme saat hyvät eväät B2B-markkinoinnin suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen.

Lataa B2B-markkinoijan opas sähköpostiisi!

B2B-markkinointioppaan aiheita ovat mm.

  • Miten B2B-ostajat käyttäytyvät nyt?
  • Miten rakennetaan vaikuttava B2B-markkinoinnin strategia?
  • Missä ja miten päättäjät tavoitetaan tehokkaimmin, ja miksi mediaympäristöllä on väliä?
  • Miten mitataan vaikuttavuutta?

Tilaa B2B-opas sähköpostiisi!

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Latauksen yhteydessä kerättyjä tietoja käytetään tilaamasi sisällön toimittamiseen ja markkinointiviestintään tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit muokata tilaamiasi sisältöjä tai peruuttaa markkinointiviestit milloin tahansa.