B2B-markkinoijan opas

B2B-yritysten hankintapäätökset ovat yhä harvemmin yhden henkilön harteilla, ja ostaminen on entistä enemmän yhteistyötä eri roolien, tiimien ja funktioiden välillä. Tämä tarkoittaa, että myös markkinoinnin on puhuteltava useampaa näkökulmaa samanaikaisesti. Ilmaisesta oppaastamme saat hyvät eväät B2B-markkinoinnin suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen.

Lataa B2B-markkinoijan opas sähköpostiisi!

B2B-markkinointioppaan aiheita ovat mm.

  • Miten B2B-ostajat käyttäytyvät nyt ja miksi markkinoinnin on tärkeää puhutella useaa roolia samanaikaisesti.
  • Miten rakennetaan vaikuttava B2B-markkinoinnin strategia, joka yhdistää asiakasymmärryksen, brändin ja liiketoimintatavoitteet.
  • Missä ja miten päättäjät tavoitetaan tehokkaimmin, ja miksi mediaympäristöllä on väliä.
  • Miten mitataan vaikuttavuutta – ei vain klikkien, vaan muistijäljen ja luottamuksen kautta.

Tilaa B2B-opas sähköpostiisi!

"*" näyttää pakolliset kentät

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Latauksen yhteydessä kerättyjä tietoja käytetään tilaamasi sisällön toimittamiseen ja markkinointiviestintään tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit muokata tilaamiasi sisältöjä tai peruuttaa markkinointiviestit milloin tahansa.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.