Kategoria: Brändimainonta

Ajankohtaiset yleisöt: Pidä brändisi näkyvillä kuuman ostosesongin alkaessa

Loppuvuoden juhla- ja tapahtumasesonki on jo alkanut. Huomiosta kilpailevat nyt lomat, juhlat ja joulun kimallukset menoineen ja tarvikkeineen. Kysyntää, tarjontaa ja myös ostohalua riittää. Katso […]

Tästä artikkeliin

Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?

Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]

Tästä artikkeliin

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan

Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]

Tästä artikkeliin

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?

Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]

Tästä artikkeliin

Kannattaako kesällä mainostaa?

Ajatteletko sinäkin, että kesällä mainoskampanjat eivät kannata, koska ”kaikki ovat lomalla”. Kesä on erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändillesi juuri silloin, kun ihmisillä on […]

Tästä artikkeliin

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita

Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Tästä artikkeliin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024