Asiantuntija­organisaatiolle hyvät liidit ovat elintärkeitä | Case Digisähkö

Digisägkö referenssi

Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla. Se tuo helppoutta ja älyä asumiseen sekä lisää asumismukavuutta.

– Meidän kohteet on hyvin monenlaisia, aina pienistä omakotitaloratkaisuista tuhannen neliön linnaan Ranskassa, hymyilee yrityksen toimitusjohtaja Jani Hirvonen ja esittelee Amazon Alexan valaistusohjaustoimintoja yrityksen showroomissa.

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

Verkkosivut, hakukoneoptimointia ja markkinointi­­suunnittelua

Digisähkön kaltaiselle, melko rajatun kohderyhmän asiantuntijaorganisaatiolle verkkosivut ja sosiaalisen median markkinointi ovat niitä kaikista tärkeimpiä kanavia. Netello on ollut mukana rakentamassa yritykselle toimivia markkinointiratkaisuja.

– Netellon* kanssa olemme tehneet verkkosivut, hakukoneoptimointia ja Google-markkinointia. Tulevalle vuodelle teimme yhdessä myös markkinointisuunnitelman, Hirvonen kertoo.

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

*Netello Systems on Alman liiketoimintayksiköistä mm. hakukonemarkkinointiin ja sivustoihin ja verkkokauppoihin erikoistunut digimarkkinoinnin yritys

Vaihtamalla ei parantunut

Digisähkön kumppanuus Netellon kanssa oli välillä katkolla, kun yritykselle tarjottiin huokeampaa palvelupakettia toisen yrityksen toimesta. Syrjähyppy ei kuitenkaan tuottanut tulosta.

– Meille sanottiin, että vaihdoksen takia hakutuloksissa sijoittuminen tippuu hetkellisesti. Tulokset eivät kuitenkaan lähteneet luvatusti nousemaan, ennen kuin Netello tuli taas mukaan kuvioihin, Hirvonen muistelee.

– Emme olleet enää ykköspaikalla hakutuloksissa, eikä edes ykkössivulla vaan jossain siellä mitä myös hautausmaaksi kutsutaan. Joku on joskus sanonut, että paras paikka piilottaa ruumis on Googlen hakutulosten kakkossivu, sieltä sitä ei löydä kukaan, Hirvonen nauraa.

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

Kansantajuinen raportointi

Netellon säännöllinen raportointi kerää myös kiitosta Hirvoselta. Raporteista käy ilmi, mitä on tehty ja millaisia tuloksia on saavutettu.

– Tykkään erityisesti siitä, että raportit on laadittu kansantajuisesti. En minä kauheasti ymmärrä näistä, jos niitä ei ole avattu kunnolla, että mikä tarkoittaa mitäkin, Hirvonen hymyilee.

”Meille tärkeää on, että näymme Googlen hakutuloksissa korkealla. Toinen on Google-markkinoinnin kautta tulevat liidit, ja niitä olemme saaneet hyvin. Nyt parhaillaan on useampi kohde työn alla. Se mistä minä tykkään, on kokonaisvaltainen palvelu, jota Netellolta saamme avaimet käteen -tyyppisesti. Homma toimii ja saadaan hyviä tuloksia.”

– Jani Hirvonen, toimitusjohtaja, Digisähkö

Kiinnostuitko näyttävistä kotisivuista ja hakukonemarkkinoinnista?

Lue lisää kotisivuratkaisuistamme ja hakukonemarkkinoinnista.

Lue seuraavaksi

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]

Tästä referenssiin

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024