Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja Kauppalehdessä toi pienen kaupungin aktiiviselle meiningille valtakunnallista näkyvyyttä. Tulokset ylittivät […]
Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]
Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]
Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]
Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät hynttyyt yhteen, syntyi sisältömarkkinoinnin kampanja ruuhkavuosiaan eläville pohjoissuomalaisille perheille arjen avuksi. Lue lisää, millainen vaikuttajayhteistyöstä tuli. Käytännönläheisyys ja […]
Eduskuntavaaliehdokkaalle Susanne Päivärinnalle vuoden 2023 vaalikampanjan ydinkohderyhmä oli selkeästi tiedossa. Kevään kampanjaan luonnolliset ratkaisut olivat muun muassa display-mainonta, sillä sitä on helppo kohdentaa tarkasti sekä […]
Palvelemme maanantaista
perjantaihin klo 9 – 15.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan tai
mediamainonta@almamedia.fi