Referenssikategoria: Sisältömarkkinointi

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]

Tästä referenssiin

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]

Tästä referenssiin

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari

Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät hynttyyt yhteen, syntyi sisältömarkkinoinnin kampanja ruuhkavuosiaan eläville pohjoissuomalaisille perheille arjen avuksi. Lue lisää, millainen vaikuttajayhteistyöstä tuli. Käytännönläheisyys ja […]

Tästä referenssiin

Vaalikampanjan tarkka kohdennus kannattaa

Eduskuntavaaliehdokkaalle Susanne Päivärinnalle vuoden 2023 vaalikampanjan ydinkohderyhmä oli selkeästi tiedossa. Kevään kampanjaan luonnolliset ratkaisut olivat muun muassa display-mainonta, sillä sitä on helppo kohdentaa tarkasti sekä […]

Tästä referenssiin

Näin perheyritys kasvatti tunnettuuttaan / Case Kuusilinna

Kotimainen perheyritys Kuusilinna on rakentanut tunnettuuttaan sisältömarkkinoinnilla Iltalehdessä. Useamman natiiviartikkelin sarjalla saatiin hyviä tuloksia, ja odotukset ovat korkealla myös tulevien sisältöjen osalta. Kampanjointia jatketaan ja myös videosisältöjä tullaan tekemään ja hyödyntämään jatkossa.

Tästä referenssiin

14 viikon paraatipaikka toi vauhtia autopesusesonkiin | Case PeeÄssä ABC Carwash

Pohjois-Savossa toimiva Osuuskauppa PeeÄssä ABC toteutti keväällä 2022 Alman verkostossa kampanjakokonaisuuden, jolla tavoiteltiin ABC Carwash -toimipaikkojen tunnettuuden ja myynnin kasvua sekä käyttöasteen kehitystä.

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024