Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]
Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja tutustumaan uuteen pysäköintilaitokseen. Alman verkostossa voi kohdentaa kampanjan tietylle alueelle […]
Jatkuva mainonta ja jatkuva näkyvyys on tärkeää Savon ammattiopistolle, sillä haku koulutuksiin on käynnissä ympäri vuoden. Koulutusalalla top of mindissa pysymisen merkitys korostuu, koska päätös […]
Eduskuntavaaliehdokkaalle Susanne Päivärinnalle vuoden 2023 vaalikampanjan ydinkohderyhmä oli selkeästi tiedossa. Kevään kampanjaan luonnolliset ratkaisut olivat muun muassa display-mainonta, sillä sitä on helppo kohdentaa tarkasti sekä […]
Kuopion Energia toteutti Alman verkostossa alueellisesti kohdennetun display-kampanjan, jolla haluttiin kehittää kaukolämpötuotteen mielikuvaa ja ohjata liikennettä verkkosivuille. Digitaalinen mainonta oli osa monikanavaista markkinointikokonaisuutta.
Pohjois-Savossa toimiva Osuuskauppa PeeÄssä ABC toteutti keväällä 2022 Alman verkostossa kampanjakokonaisuuden, jolla tavoiteltiin ABC Carwash -toimipaikkojen tunnettuuden ja myynnin kasvua sekä käyttöasteen kehitystä.
Palvelemme maanantaista
perjantaihin klo 9 – 15.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan tai
mediamainonta@almamedia.fi