Pitkäkestoinen näkyvyys

Tuoteratkaisu: Alma Volyymi Kesto

Kenelle sopii?

Alma Volyymi Kesto sopii erityisesti tuotteille ja palveluille, joita hankitaan harvemmin tai yrityksille, jotka haluavat varmistaa, että kuluttajat ovat tietoisia heidän tuotteistaan ja palveluistaan.

Alma volyymi kesto

Pitkäaikaista näkyvyyttä paikallisesti​

Alma Volyymi Kestolla saat mainoksellesi pitkäaikaista näkyvyyttä paikallisesti kohdennettuna, ja pysyt kohderyhmäsi mielessä.

Riittävä määrä toistoja varmistaa, että tuotteesi, palvelusi tai yrityksesi muistetaan ja tulee valituksi, kun kuluttaja on ostoaikeissa.

Alma-verkosto tavoittaa alueellisesti jopa noin 90 % alueen asukkaista viikoittain.

Lähde: Kantar Mind 2021, Alma RON digiverkosto viikkotavoittavuus markkina-alueilla ​

Maakuntakohdennettu

Alk. 900 eur/kk

  • Kampanja-aika 6-12 kuukautta
  • Mainosnäytöt 500 000 kpl
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Kaupunkikohdennettu

Alk. 525 eur/kk

  • Kampanja-aika 6-12 kuukautta
  • Mainosnäytöt 250 000 kpl
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Kiinnostuitko?

Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.

Usein kysytyt kysymykset

Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.

Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!

Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.

Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O >>

Bannerimainonnalle kannattaa ensin määritellä tavoite ja kohderyhmä. Jo nämä asiat määrittävät pitkälti, miten ja ketä bannerin pitäisi puhutella. Lisäksi hyvä kehote aktivoi klikkaamaan!

  1. Hyvä bannerimainos huomataan ja se tukee tavoitteitasi.
  2. Hyvä bannerimainos on kaupallisesti toimiva ja saa aikaan tuloksia.
  3. Bannerin viesti tukee tavoitetta ja ohjaa toimintaan.
  4. Banneri on visuaalisesti selkeä ja vastaa brändiä.
  5. Banneri on teknisesti toimiva.

Lisää hyvän bannerimainoksen ominaisuuksista löydät ladattavasta oppaastamme.

Siirry artikkeliin: Vinkit onnistuneeseen mainontaan >>
Lataa opas (pdf): Millainen on hyvä bannerimainos? >>

Hyvä, että olet kiinnostunut hakukonelöydettävyydestä, se on yksi tärkeimpiä verkkosivun ominaisuuksia.

Hyvän löydettävyyden varmistat oikeilla sisällöillä ja kotisivujen laadukkaalla teknisellä toteutuksella. Lisäksi hakukonemarkkinoinnilla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä joko optimoimalla verkkosivujesi sisältöä (SEO), mikä parantaa löydettävyyttä orgaanisissa eli luonnollisissa hakutuloksissa tai ostamalla hakukoneista mainospaikkoja (SEM).

Ota yhteyttä niin laitetaan löydettävyysasiat kuntoon!

Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbanneritvideot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!

Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.

Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko >>

Ota yhteyttä

Copyright © 2023