Kumppanisisällöt Kauppalehdessä

Kenelle sopii?

Kumppanisisällöt

Kumppanisisällöt sopivat erinomaisesti esimerkiksi tunnettuuden kasvattamiseen sekä yrityksen asiantuntijuuden vahvistamiseen päättäjäkohderyhmässä.​

Sisältömarkkinointi kumppanisisällöt

Kumppanisisällöillä Kauppalehdessä tavoitat juuri heidät, joille tarinallasi on merkitystä

Kumppanisisällöt sopivat erinomaisesti esimerkiksi tunnettuuden kasvattamiseen sekä yrityksen asiantuntijuuden vahvistamiseen päättäjäkohderyhmässä.​​

  • Kauppalehden kumppanisisällöillä tavoitat suomalaiset asiantuntijat ja päättäjät sekä valtakunnallisesti että alueellisesti.​​
  • Kauppalehti.fi tavoittaa 532 000 eri kävijää viikossa. 

Lähde: FIAM​

Alk. 3410 eur / 1 artikkeli

  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Kiinnostuitko?

Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.

Usein kysytyt kysymykset

Bannerimainonnalle kannattaa ensin määritellä tavoite ja kohderyhmä. Jo nämä asiat määrittävät pitkälti, miten ja ketä bannerin pitäisi puhutella. Lisäksi hyvä kehote aktivoi klikkaamaan!

  1. Hyvä bannerimainos huomataan ja se tukee tavoitteitasi.
  2. Hyvä bannerimainos on kaupallisesti toimiva ja saa aikaan tuloksia.
  3. Bannerin viesti tukee tavoitetta ja ohjaa toimintaan.
  4. Banneri on visuaalisesti selkeä ja vastaa brändiä.
  5. Banneri on teknisesti toimiva.

Lisää hyvän bannerimainoksen ominaisuuksista löydät ladattavasta oppaastamme.

Siirry artikkeliin: Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Lataa opas (pdf): Millainen on hyvä bannerimainos?

Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbannerit, videot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!

Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.

Jutellaan lisää! Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko

Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.

Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!

Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O

Me olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä asiantuntijaamme, voitte yhdessä kartoittaa yrityksesi tilanteen ja löytää sopivimmat digimainonnan ratkaisut.

Kun otat yhteyttä oman alueesi yhteyshenkilöön, hän tuntee parhaiten, mikä juuri sinun alueellasi toimii ja puhuttelee kohderyhmää, jota tavoittelet.

Kannattaa tutustua myös näihin:

Mihin tarpeeseen etsit ratkaisua?
Markkinoijan artikkelit

Ota yhteyttä

Copyright © 2024