alman_talviedut_mainostajalle

Alman talviedut 2018-2019

Alman talviedut tavoittavat niin kuluttajat kuin B2B-päättäjätkin. Etuhinnat ovat hyödynnettävissä Alma Consumerin, Alma Talentin ja Alma-verkoston kanavissa.

Alma Consumer

Iltalehti, Kotikokki, Telkku, Rantapallo, Aamulehti, Satakunnan Kansa ja paikallismediat

Digin talvietu:

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan

Etuaika 17.12.2018 – 6.1.2019. Etu on voimassa Iltalehti.fissä, Kotikokki.netissä, Telkku.comissa ja Rantapallo.fissä sekä Aamulehti.fissä, Satakunnankansa.fissä ja paikallismedioissa. Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa, mobiilissa ja IL-TV:ssä. Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data -tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta muissa kuin CPM-pohjaisissa ratkaisuissa. Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.

Printin talvietu:

Iltalehti 2+2  Osta kaksi ilmoitusta, saat kaksi veloituksetta

Vuodenvaihteen etuaika 17.12.2018 – 6.1.2019. Vuodenvaihteen etu ei koske avausaukeamia, luokiteltuja ilmoituksia, kansipalkkia, syväyksiä eikä painokoneliitteitä. Edun lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus. Ei muita alennuksia tai etuja. Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa. Kaikki tarjoukseen kuuluvat ilmoitukset on käytettävä kampanjan aikana. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan lehdessä kampanja-ajan sisällä. Edullisimmat ilmoitukset veloituksetta (jos paketissa eri hintaisia lehtiä).

Alma Talent

Kauppalehti, Kauppalehti Optio, Markkinointi&Mainonta, Talouselämä, Tekniikka&Talous, Tivi, Arvopaperi ja Mikrobitti

Digin talvietu:

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan

Kampanja-aika: 17.12.2018 - 6.1.2019. Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia. Lisänäytöt ajetaan Alma Talent -verkostoon. Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. Ei koske Celtralla tehtyjä kampanjoita eikä muuta sisältömarkkinointia. Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. 
Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.

Printin talvietu:

1+1 tai 
etusivun lisäksi kaupan päälle 1/1 ilmoitus samaan lehtibrändiin

Kauppalehti: 17.12.2018 - 6.1.2019
Kauppalehti Optio: nro:t 20/2018 ja 1/2019
Markkinointi&Mainonta: nro:t 22/2017 ja 1/2019
Talouselämä: nro:t 45-46/2018 ja 1/2019
Tekniikka&Talous: nro:t  41/2018 ja 1/2019
Tivi: nro:t 12/2018 ja 1/2019
Arvopaperi: nro:t 12/2018 ja 1/2019
Mikrobitti: nro:t 12/2018 ja 1/2019 

Hinnoittelussa huomioidaan mahdollinen mediatoimisto- ja vuosisopimusalennus. 
Edut koskevat vain uusia varauksia.

Alma-verkosto

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan

Vuodenvaihteen etuaika 17.12.2018 – 6.1.2019. Etu on voimassa Alma-verkoston medioissa. Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa ja mobiilissa. Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data -tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta muissa kuin CPM-pohjaisissa ratkaisuissa. Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.

Varaa talvietukampanja mediamyynnistä >>

  • Päivämäärä: 30.10.2018, 15:15
  • Uutisen tyyppi: Mainostajalle

Jaa artikkeli: