Alma Media > Mainostajalle > Alman kesäedut 2020

Alman kesäedut 2020

Tiedon tarve on tällä hetkellä suuri ja suomalaisilla on aikaa kuluttaa mediaa. Mainostajan kannattaakin hyödyntää Alman kesäedut, joiden avulla
halutut yleisöt tavoitetaan kustannustehokkailla kampanjaratkaisuilla. Kesän 2020 etuhinnat ovat voimassa uusille kampanjavarauksille 22.6. – 9.8.2020.

Digikampanjoiden kesäetu

+ 30 % lisää näyttöjä kampanjaan

  • Kesäetuaika 22.6.-9.8.2020
  • Etu on voimassa Iltalehti.fissä, Kotikokki.netissä, Telkku.comissa, Rantapallo.fissä, Alma-verkoston medioissa ja Alma Talentin medioissa.
  • Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa, mobiilissa ja IL-TV:ssä.
  • Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä eikä Alma verkostossa.
  • Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data- / kontekstuaalisissa tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta muissa kuin CPM-pohjaisissa ratkaisuissa.
  • Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.

Printin kesäedut

Iltalehden printin Kesä8:lla koko kesä haltuun: 4+4 – osta neljä ilmoitusta, saat neljä veloituksetta

  • Kesäetuaika 22.6.-9.8.2020
  • Kesäetu ei koske avausaukeamia, luokiteltuja ilmoituksia, kansipalkkia, syväyksiä, painokoneliitteitä eikä monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä.
  • Edun lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus. Ei muita alennuksia tai etuja.
  • Iltalehden printin kesäetu voidaan toteuttaa myös pienempänä 2 + 2 pakettina – osta kaksi ilmoitusta, saat kaksi veloituksetta
  • Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.
  • Kaikki tarjoukseen kuuluvat ilmoitukset on käytettävä kampanjan aikana. Veloituksettomat ilmoitukset julkaistaan lehdessä kampanja-ajan sisällä. Edullisimmat ilmoitukset veloituksetta (jos paketissa eri hintaisia lehtiä)
    Määräimeen kirjataan kaikki paketin ilmoitukset –50 % alennuksella.

Alma Talent

Kauppalehti erikoishinnat:

Etuhinnat voimassa 22.6.-9.8.2020

  • Kauppalehti kokosivu printissä + Kauppalehti monikanavainen kokosivu digissä
    (3 pv 2oo ooo mainosnäyttöä)
    19 970 € (bruttohinta) 9 500 € kesäetuhinta
  • Kauppalehti monikanavainen etusivu + Kauppalehti kokosivu printissä
    37 850 € (bruttohinta) 24 200 € kesäetuhinta
  • Kauppalehti Studio:
    1 julkaisu digissä ja printissä ( ½ sivu)
    7 950 € (bruttohinta) 3 590 € kesäetuhinta
  • Kauppalehti vieraskynä -blogi:
    1 blogi julkaisu digissä ja printissä (½ sivu) 
    7 290 € (bruttohinta)  3 310 € kesäetuhinta

Kauppalehden printti muut kuin etu- ja kokosivut:

• 2 ilmoituksen ostajalle 3 veloituksetta
• 3 ilmoituksen ostajalle 5 veloituksetta
• 4 ilmoituksen ostajalle 7 veloituksetta

Edun lisäksi myönnetään suoralaskutus- tai mediatoimistoalennus, ja mahdollinen vuosisopimusalennus. Ei muita alennuksia tai etuja.

Kokosivun kesäetutarjoukset Alma Talentin medioihin:

Lehti

Norm. bruttohinta €

Kesäetuhinta € +alv.

Arvopaperi

4 150 €

1 500 €

Kauppalehti

13 650 €

3 900 €

KL Optio

8 450 €

3 000 €

KL Fakta

6 250 €

2 000 €

Markkinointi&Mainonta

5 020 €

1 500 €

Mikrobitti

4 600 €

1 500 €

Tekniikka&Talous

9 600 €

2 900 €

Tivi

6 565 €

1 900 €

Talouselämä

10 145 €

3 500 €

Metallitekniikka

4 330 €

1 500 €

Etuhinnat koskevat seuraavia lehtiä ja numeroita:

  • Arvopaperi: to 18.6. ja to 13.8.
  • Kauppalehti: 22.6. – 7.8.
  • KL Optio: to 4.6. ja to 13.8.
  • KL Fakta: pe 20.8.
  • Markkinointi & Mainonta: pe 18.6. ja pe 7.8.
  • Mikrobitti: to 18.6. ja to 16.7.
  • Tekniikka&Talous: to 18.6. ja pe 14.8.
  • Tivi: pe 5.6. ja pe 14.8.
  • Talouselämä: to 18.6. pe 31.7. pe 7.8.
  • Metallitekniikka: to 18.6.

Etu koskee vain kokosivuja, ei määräpaikkoja. Etuhinnat koskevat vain uusia varauksia eikä niihin voi yhdistää muita alennuksia tai etuja. Ei koske rekrytointi-ilmoituksia, printtiblogeja eikä printtistudiota.

Uusi Suomi erikoishinnat

Etuhinnat voimassa 22.6.-9.8.2020

  • Uusi Suomi digietusivu (kaksi yhden hinnalla): Digietusivun ostajalle toinen veloituksetta
    7 000 € (bruttohinta) 3 500 € kesäetuhinta (näkyvyys 2 arkipäivää)
    5 900 € (bruttohinta) 2 950 € kesäetuhinta (näkyvyys 2 viikonloppua la-su)
  • Laiteriippumaton  desktop 980×400 + mobiili 300×300, 300 000 mainosnäyttöä
    11 100 € (bruttohinta) 3 500 € kesäetuhinta
    llman kohdennuksia. Minimi 2 viikkoa. Kampanjaa voidaan tarvittaessa jatkaa.
    Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 € brutto.

Varaa kesäetuhintainen kampanjasi mediamyynnistä.

  • Julkaistu: 27.4.2020, 14:00
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli