Alma Media pohjoismaisten mediayhtiöiden parhaimmistoa kansainvälisessä ilmastonmuutosohjelmassa
Alma Media säilytti ohjelmassa edellisvuotisen B-tasonsa.
-Myös maailmanlaajuisesti tarkastellen Alman tulos on hieno, sillä se ylittää selvästi alan kansainvälisen keskiarvon. CDP-tuloksellaan Alma kuuluu siis selvästi media-alan kärkiyritysten joukkoon, toteaa Alma Median yritysvastuupäällikkö Kirsi Hantula.
-Alma Media on laatinut itselleen pitkän aikavälin ympäristötavoitteet hiilidioksidipäästöjen vähentämiseksi. Tuore CDP-tulos antaa tukea sille käsitykselle, että suuntamme on oikea.
CDP on kansainvälinen organisaatio, jonka kehittämää ympäristöraportoinnin mallia käyttävät monet suuret yritykset maailmanlaajuisesti. Siksi yritysten CDP-raporteista on tullut tärkeä työkalu muun muassa monille institutionaalisten sijoittajien päätöksenteossa. Ne käyttävät raportteja, kun ne tekevät päätöksiä uusista yrityksistä.
Tänä vuonna raporttinsa CDP:lle jätti yhteensä 6316 yritystä eri puolilta maailmaa.
- Julkaistu: 26.10.2017, 14:55
- Kategoria: Uutinen
- Teema: Kestävä media