Alman uutishuoneen luetuimmat jutut 2016
Listasimme vuoden 2016 suosituimmat jutut Alma Median uutishuoneella. Luetuimpien artikkelien joukkoon mahtui juttuja digitaalisuudesta, markkinoinnista ja erilaisista mainosratkaisuista, kuten sisältömarkkinoinnista. Myös vinkit työnhakuun kiinnostivat. Katso suosituimmat artikkelit alta.
1. Käyttöliittymäsuunnittelija – tämän päivän huippumyyjä
Alma Mediapartners Oy:n toimitusjohtaja Riikka Wulff uskoo tulevaisuuden kasvupolun olevan enenevissä määrin palveluissa, joissa osto tapahtuu suoraan verkossa. Digibisnekseen siirryttäessä käyttöliittymäsuunnittelijan tulee ajatella huippumyyjän tavoin. Lue koko artikkeli.
2. Markkinoidaan markkinointia
Markkinointipanokset ovat Suomessa vain noin puolet siitä, mitä ne ovat vastaavilla yrityksillä kilpailevissa maissa. Anne Korkiakosken käynnistämän Siksi markkinointia -hankkeen tavoitteena on saada suomalaiset yritykset panostamaan markkinointiin, jotta osaamisemme ja tuotteemme saavat ansaitsemansa kaupallisen menestyksen maailmalla. Lue koko artikkeli.
3. Santtu Elsinen vahtii digitalisoimisen etenemistä
Vuoden 2016 alusta aloittanut Santtu Elsinen on Alman ensimmäinen CDO eli Chief Digital Officer. Mikäs se tällainen tehtävä on? Lue koko artikkeli.
4. Työnhakuun kaivataan usein neuvoa ja tukea
Kuinka kiteytän oman osaamiseni CV:ssä? Miten löydän piilotyöpaikan? Entä jos saan kutsun videohaastatteluun? Saako yli viisikymppinen vielä töitä? Monsterin työnhakijapalveluista vastaava Mirva Puranen jakaa omat vinkkinsä työnhakuun. Lue koko artikkeli.
5. Sisältömarkkinointi on parhaimmillaan hyötymarkkinointia
Sisältömarkkinointi on voimakas trendi, josta odotetaan tulevaisuudessa merkittävää kasvua. Mutta vain pitkäjänteinen työ, riittävän laadukkaasti ja asiakasta kuunnellen tehdyt sisällöt ratkaisevat. Lue koko artikkeli.
- Julkaistu: 9.1.2017, 14:00
- Kategoria: Uutinen
- Teema: Trendit