ilPlus

Iltalehti aloittaa uuden tilattavan Iltalehti Plus -palvelun

Alma Mediaan kuuluva Iltalehti lanseeraa tiistaina 9.3. uuden lisäpalvelun, tilattavan Iltalehti Plus -tuotteen. Plus-tilaajat saavat käyttöönsä päivittäin artikkelit, jotka on tarkoitettu vain tilaajille. 

Plus-artikkelit liittyvät laajasti Iltalehden sisältöihin: uutisiin, viihteeseen, urheiluun tai lifestyleen. Pääpaino artikkeleissa on tarinoissa, kiinnostavissa ihmisissä ja ilmiöissä, sekä rahanarvoisessa hyötytiedossa, luotettavassa palvelutiedossa, jolla voi parantaa arkeaan sekä säästää aikaa ja rahaa. Iltalehti Plus -artikkelit tarjoavat tunnetta, tietoa, viihdettä, mysteerejä, koskettavia ihmiskohtaloita sekä pääsyn kulissien taakse.
Plus-tilaajat saavat erikoisartikkelien lisäksi rajoituksettoman lukuoikeuden Iltalehden näköislehteen ja teemalehtiin sekä tilaajille tarkoitetun viikoittaisen uutiskirjeen, johon on poimittu toimituksen suosittelemat parhaat Plus-artikkelit.

Iltalehti seuraa tuoteuutuudellaan muita pohjoismaisia iltapäivälehtiä, jotka ovat jo pidempään tarjonneet lukijoilleen myös tilattavia, maksullisia plus- ja premium-tuotteita.
Iltalehden lukijoille maksuton sisältö säilyy ennallaan, yhtä laajana ja runsaana. Sitä tuotetaan kaupallisen median mainosmyyntituloilla. 

- Olemme panostaneet nopean uutisoinnin ohella yhä syvällisempiin yhteiskunnallisiin analyyseihin, tutkivaan journalismiin, ihmisten elämää helpottavaan palvelujournalismiin ja tietysti koskettavien tarinoiden kertomiseen. Haluamme jatkaa tätä työtä ja journalismin kehittämistä ja uskomme, että se on myös sisältöä, josta suomalaiset ovat valmiita maksamaan, Iltalehden vastaava päätoimittaja Perttu Kauppinen sanoo.

Iltalehteä lukee digissä ja printissä joka viikko noin 3.1 miljoonaa suomalaista (lähde KMT 2020, GA H2/2020)

Lisätietoja: 
Perttu Kauppinen, Iltalehden vastaava päätoimittaja, puh. 010 665 2796

  • Julkaistu: 8.3.2021, 10.30
  • Uutisen tyyppi: Uutinen
  • Teema: Journalismi
Alma Mediaan kuuluva Iltalehti lanseeraa tiistaina 9.3. uuden lisäpalvelun, tilattavan Iltalehti Plus -tuotteen.

Jaa artikkeli:

Lue seuraavaksi:

GruppbildenTHUMBNAIL

Uutisroboteilla pelottelu on tuhoisaa – automatisaatio ei vie toimittajien töitä vaan helpottaa niitä

Laatu on journalismin ydintä, josta lukijat ovat valmiita maksamaan. Automaattisesti tehdyt jutut kuitenkin täydentävät median tarjontaa ja auttavat löytämään uusia yleisöjä, sanoo Helsingin yliopiston tutkija Carl-Gustav Lindén.

Journalismi
Jussi_Tuulensuu_thumbnail

Voinko sijoittaa itseni tähän?

Miten tehdä sisältöä, joka myy? Miten määritellä hyvä juttu? Miten sisällön osuvuutta voi arvioida? Mistä pitää kirjoittaa? Näitä kysymyksiä pohtivat päivittäin paitsi mediatalojen uutiskokousten journalistit myös kaupalliset sisällöntuottajat ja markkinoijat.

Journalismi
Alma Media

Lappilaisille lehdentekijöille tuplavoitto ja kolmossija

Sanomalehtien Liiton Paras juttu- ja Parhaat sivut -kilpailujen voittajat on valittu. Kilpailun parhaat palkittiin Kajaanissa 12.5. liiton kevätseminaarin yhteydessä.

Journalismi
Senja Larsen_270x270

Sananvapaus ja sen vastuu

Senja Larsen, Kauppalehden kirjeenvaihtaja San Franciscossa ja STT:n uutispäätoimittaja Minna Holopainen pohtivat sananvapauden eri ulottuvuuksia- ja samalla käsitteen hankaluutta.

Journalismi