Customer Service Assistant

Monster on monipuolinen rekrytointimarkkinointiratkaisujen tarjoaja ja palvelemme niin työnantajia kuin työnhakijoita. Olemme osa Alma-mediakonsernia.

Meillä Monsterin Customer Experience -tiimissä on vapautunut paikka innokkaalle asiakaspalvelijalle – Olisitko se juuri sinä?

TÄLLAISTA ON TYÖSKENTELY MONSTERIN CX-TIIMISSÄ

Monsterin CX-tiimissä vastaamme työnantajien ja -hakijoiden asiakaskokemuksesta, teknisestä tuesta sekä asiakaspalvelun kehittämisestä.

Tiimimme jäsenenä toimit Customer Service Specialistien tukena mm. seuraavissa tehtävissä:

  • Yritysasiakkaiden tukipyyntöihin vastaaminen, asiakkaiden konsultointi ja mainonnanhallinta
  • Työnhakijoiden opastaminen sivuston käytössä ja työnhaussa
  • Erilaiset myynnin ja markkinoinnin tukitoiminnot

Ensiluokkainen asiakaskokemus on meille ensiarvoisen tärkeää, ja toteutamme Monsterin palvelulupausta kaikissa asiakaskohtaamisissa. Vaikka tehtäviä on päällä useita samanaikaisesti, emme kuitenkaan liputa multitaskaamisen puolesta.

SINUSTAKO UUSI MONSTER TIIMIIMME?

Etsimme tiimiimme vahvistusta reippaasta asiakaspalvelun osaajasta. Toivomme, että sinulla on jo kokemusta puhelimitse ja sähköpostitse tapahtuvasta asiakaspalvelusta. Tehtävä on määräaikainen 12 kk (31.12.2021 saakka).

Sovellut tehtävään, jos sinulla on:

  • Kyky sujuvaan ja asiakaslähtöiseen viestintään suomeksi ja englanniksi
  • Hyvät IT-taidot ja valmius työskennellä teknisessä ympäristössä, etkä pelkää uusia järjestelmiä
  • Aito halu ymmärtää ja auttaa asiakasta
  • Olet itseohjautuva, ja hoidat tehtävät maaliin yksi kerrallaan

Toivomme myös, että:

  • Olet joustava, täsmällinen ja otat vastuun omista ja yhteisistä töistä
  • Haluat oppia uutta ja kehittää itseäsi tehtävässä ja osana tiimiä
  • Olet rohkea, jotta tiukan paikan tullen pystyt luottamaan itseesi ja omaan arviointikykyysi, mutta uskallat myös pyytää apua, kun sitä tarvitset

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi, sillä perehdytämme sinut tehtävään koko tiimimme voimin ja tuemme matkan varrella.

SOKERINA POHJALLA

Toivomme sinun olevan sosiaalinen, sillä työnteko sujuu paremmin, jos välillä voi jutella kollegan kanssa mukavia. Nauttiaksesi olostasi aidosti rennon työyhteisömme täysivaltaisena jäsenenä, sinun tulee omata vähintään keskinkertainen huumorintaju, sillä pidämme nauramisesta ja teemme sitä usein.

Yrityksemme haluaa pitää sinusta hyvää huolta ja uudelle Monsterille tarjoamme:

  • Ihanan n. 20-henkisen työyhteisön (fiilistele työyhteisömme menoa instassa: @monster_fi).
  • Nykyaikaiset puitteet työskentelyyn toimitiloissamme Alma-talolla Helsingin keskustassa Töölönlahdella sekä etätyömahdollisuuden.
  • Ison konsernin edut, mm. laaja työterveyshuolto, puhelinetu, lounasetu, kulttuuri- ja liikuntaetu, osaamisen kehittäminen.

KERROMME MIELELLÄMME LISÄÄ

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen tehtävään tai työskentelyyn Monsterissa, kysymyksiisi vastaa Jonna Liukkonen arkisin klo 10-11 numerosta 010 665 2528 tai sähköpostitse jonna.liukkonen@monster.fi. 

KUINKA HAET TEHTÄVÄÄN?

Kuulisimme mielellämme lisää sinusta, joten jätäthän CV:si ja hakemuksesi meille 29.11.2020 mennessä.

Sinustako uusi almalainen?

Alma on monipuolinen ja kiinnostava työnantaja. Meillä on monenlaisia tehtäviä tarjolla ja etsimme jatkuvasti uusia osaajia joukkoomme. Almalla työskentelee mm. myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia, digikehittäjiä, toimittajia ja muita asiantuntijoita. Voit tutustua lisää Almaan, liiketoimintaamme ja brändeihimme täällä.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Lähetä meille avoin hakemus ja kerro, minkälaiset tehtävät sinua kiinnostavat. Seuraamme hakemuksia aktiivisesti ja olemme hakijoihin yhteydessä, jos sopiva paikka aukeaa.

Mikä on almalaisille tärkeää? 

Aleksi, Web Developer

Niina, projektiassistentti

Henrik, UX Design Lead

 

Alman rekrytointiperiaatteet

Rekrytointiperiaatteidemme tavoitteena on tukea Alman kestävää kasvua. Rekrytoimme Almassa osaamista ja halua kasvaa. 

Noudatamme rekrytoinneissa yhtiön eettistä ohjetta sekä yhdenvertaisuuden, tasa-arvoisuuden ja monimuotoisuuden periaatteita. Seuraamme yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon toteutumista säännöllisillä henkilöstökyselyillä. Valmennamme esimiehiä toimimaan ammattimaisesti rekrytointitilanteissa. 

Alma Median HR osallistuu kaikkiin rekrytointeihin varmistaen, että rekrytoinneissa noudatetaan yhteisesti sovittuja prosesseja. Käytämme rekrytoinneissa soveltuvuusarviointeja, jolloin yhteinen näkemys työtehtävään sopivuudesta muodostuu sekä työnhakijalle että Almalle. Rekrytoidessa teemme valintapäätökset perustuen osaamiseen, soveltuvuuteen ja kasvupotentiaaliin.

Alma Media suojaa työnhakijoidensa yksityisyyttä kulloinkin voimassa olevan tietosuojasääntelyn mukaisesti.

Töissä Almalla

Tarjoamme työntekijöillemme kasvumahdollisuuksia ja kannustamme henkilöstöä rakentamaan uraansa Almalla. 

Alman tarkoitus on kestävän kasvun kiihdyttäminen. Tahdomme rakentaa kasvuympäristön henkilöstöllemme tarjoamalla innostavan ympäristön jatkuvalle oppimiselle. Järjestämme kasvua tukevia valmennuskokonaisuuksia ja panostamme henkilöstön yhdessä oppimiseen ja osaamisen jakamiseen järjestämällä mm. mentorointiohjelmia, sisäisten valmentajien valmennuksia, osaamistyöpajoja ja teematapahtumia. 

Almalaisessa kasvuympäristössä jokainen on oman ammatillisen kasvunsa arkkitehti.  Kannustamme työntekijöitämme aktiivisesti hakeutumaan työkiertoon ja tarttumaan Almalla avautuviin uusiin uramahdollisuuksiin. Kehitämme pitkäjänteisesti esimiestyötä valmennuksin ja rakentaen kansainvälistä esimiesverkostoa, jonka puitteissa jaamme parhaita johtamisen käytäntöjä.