Sisältömarkkinoinnin Trainee 2020

Haluatko lähteä tutkimusmatkalle sisältömarkkinoinnin maailmaan? Jos olet sisältömarkkinoinnista innostunut taitaja, jolla on halu oppia ja löytää uutta sisältöjen tuottamisesta ja niillä markkinoimisesta, kiikarissa on sinulle sopiva matka!

Alma Median uusi SISÄLTÖMARKKINOINNIN TRAINEE 2020 -ohjelma tarjoaa mielenkiintoisen mahdollisuuden opintojen loppusuoralla oleville tai hiljattain valmistuneille sisältöjen ja markkinoinnin ammattilaisille.

Kenelle ohjelma on suunnattu?

  • sisältömarkkinoinnista innostuneelle osaajalle, jolla on vasta vähän työkokemusta mutta suuri halu oppia, ja jonkin verran näyttöä sisällöntuotannosta
  • toimittajalle ja sananikkarille, joka tuntee uteliaisuutta kaupallisen yhteistyön sisältöihin
  • videokuvaajalle, joka tuntee tarinalliset videot ja on kiinnostunut tekemään niitä yrityksille
  • sosiaalisen median tuntijalle, joka taitaa monenlaiset sisältömuodot ja analytiikan
  • graafikolle, joka kiteyttää sanomansa visuaaliseen muotoon
  • osaajalle, jolle hyvä ja kiinnostava sisältö on tärkeää, ja joka palaa halusta päästä tekemään sellaista yritysten markkinoinnin tarpeisiin
  • yrityksessä jo sisältömarkkinointia tehneelle henkilölle, joka haluaa laajentaa osaamistaan mediatalossa

6 kk kestävän ohjelman myötä pääset oppimaan ja saamaan kokemusta sisältömarkkinoinnin koko ketjusta aina sisältöstrategian tärkeydestä kiinnostavaan sisällöntuotantoon, tavoitteiden ja mittarien asettamisesta vaikuttavan sisällön abc:hen. Pääset tuottamaan kiinnostavia sisältöjä yhdessä kokeneiden tuottajiemme kanssa ja oppimaan ammattilaisilta.

Olet mukana tiimissä, joka ideoi ja tuottaa kaupallisen yhteistyön sisältöjä Alma Median medioihin kuten Kauppalehteen ja Iltalehteen. Lue lisää tiimistä ja Alma Brand Studiosta täältä.

Lisäksi:

  • pääset työskentelemään mielenkiintoisessa mediatalossa tunnettujen palveluiden ja brändien parissa
  • tarjoamme monipuolisen koulutusohjelman & laadukkaat koulutukset
  • saat ammattitaitoisen tiimin tueksesi
  • sinulle on valittu oma henkilökohtainen mentori koko trainee -jakson ajaksi
  • harjoittelu on palkallinen

Taustaltasi voit olla esimerkiksi viestinnän, markkinoinnin tai journalistiikan opiskelija tai sinulla on muuten kokemusta sisällöntuotannosta. Olet suorittanut korkeakoulututkinnon ja omaat erinomaisen suomen kielen taidon. Toimistomme Alma-talo sijaitsee upean Töölönlahden varrella Helsingin ytimessä.

Katso myös alla olevasta videosta mitä tulevat tiimiläiset lupaavat traineelle:

Hae meille traineeksi viimeistään 6.10. mennessä ja tule kasvamaan sisältömarkkinoinnin huippuosaajaksi!  Lisätietoja voit kysyä sisältömarkkinointijohtaja Hanna Revolta 23.9. klo 9-10 tai 30.9 klo 14-15 numerosta 0503550908.

 

 Me autamme sinua tekemään tarinastasi menestystarinan!

Alma Media on voimakkaasti uudistuva monikanavainen mediayhtiö. Tuotteemme ovat alallaan johtavia media- ja palvelubrändejä ja niiden markkina-asema on useimmissa maissa vahva. Tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com ja Monster. Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset sekä ammattikirjallisuuden julkaiseminen. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista, toimitilojen markkinapaikasta ja suoramarkkinointipalveluista.

Sinustako uusi almalainen?

Alma on monipuolinen ja kiinnostava työnantaja. Meillä on monenlaisia tehtäviä tarjolla ja etsimme jatkuvasti uusia osaajia joukkoomme. Almalla työskentelee mm. myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia, digikehittäjiä, toimittajia ja muita asiantuntijoita. Voit tutustua lisää Almaan, liiketoimintaamme ja brändeihimme täällä.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Lähetä meille avoin hakemus ja kerro, minkälaiset tehtävät sinua kiinnostavat. Seuraamme hakemuksia aktiivisesti ja olemme hakijoihin yhteydessä, jos sopiva paikka aukeaa.

Mikä on almalaisille tärkeää? 

Lauri, ohjelmistosuunnittelija

Henrik, avainasiakaspäällikkö

Sanna, Business Owner

Katso lisää videoita Youtubesta

 

Alman rekrytointiperiaatteet

Rekrytointiperiaatteidemme tavoitteena on tukea Alman kestävää kasvua. Rekrytoimme Almassa osaamista ja halua kasvaa. 

Noudatamme rekrytoinneissa yhtiön eettistä ohjetta sekä yhdenvertaisuuden, tasa-arvoisuuden ja monimuotoisuuden periaatteita. Seuraamme yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon toteutumista säännöllisillä henkilöstökyselyillä. Valmennamme esimiehiä toimimaan ammattimaisesti rekrytointitilanteissa. 

Alma Median HR osallistuu kaikkiin rekrytointeihin varmistaen, että rekrytoinneissa noudatetaan yhteisesti sovittuja prosesseja. Käytämme rekrytoinneissa soveltuvuusarviointeja, jolloin yhteinen näkemys työtehtävään sopivuudesta muodostuu sekä työnhakijalle että Almalle. Rekrytoidessa teemme valintapäätökset perustuen osaamiseen, soveltuvuuteen ja kasvupotentiaaliin.

Alma Media suojaa työnhakijoidensa yksityisyyttä kulloinkin voimassa olevan tietosuojasääntelyn mukaisesti.

Töissä Almalla

Tarjoamme työntekijöillemme kasvumahdollisuuksia ja kannustamme henkilöstöä rakentamaan uraansa Almalla. 

Alman tarkoitus on kestävän kasvun kiihdyttäminen. Tahdomme rakentaa kasvuympäristön henkilöstöllemme tarjoamalla innostavan ympäristön jatkuvalle oppimiselle. Järjestämme kasvua tukevia valmennuskokonaisuuksia ja panostamme henkilöstön yhdessä oppimiseen ja osaamisen jakamiseen järjestämällä mm. mentorointiohjelmia, sisäisten valmentajien valmennuksia, osaamistyöpajoja ja teematapahtumia. 

Almalaisessa kasvuympäristössä jokainen on oman ammatillisen kasvunsa arkkitehti.  Kannustamme työntekijöitämme aktiivisesti hakeutumaan työkiertoon ja tarttumaan Almalla avautuviin uusiin uramahdollisuuksiin. Kehitämme pitkäjänteisesti esimiestyötä valmennuksin ja rakentaen kansainvälistä esimiesverkostoa, jonka puitteissa jaamme parhaita johtamisen käytäntöjä.