Alma Talent show cover

Alma Talent Show kannusti markkinoimaan


Uusi aika vaatii uudet kujeet. Digitaalisessa ympäristössä vuorovaikutuksen voima korostuu ja brändin merkitys muuttuu. Markkinointiin tarvitaan rohkeutta, uskallusta ja heittäytymistä.

Tätä sanomaa vietiin vahvasti eteenpäin 15. kesäkuuta Finlandia-talolla järjestetyssä Alma Talent Show’ssa, joka kokosi yhteen alan päättäjät ja asiantuntijat. 

Alma Talent Show kannusti asiantuntijoiden johdolla monimuotoiseen markkinointiin, kohderyhmää ymmärtäen ja kasvun aikaansaamiseksi.

Tapahtuman juontajana toiminut André Noël Chaker pääsi kyselemään tiukkoja kysymyksiä markkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta markkinoinnin vahvoilta ammattilaisilta.

Mukana Andrén hiillostuksen alla oli markkinoinnin kuumat nimet 
Petri Heinonen, Avaus Marketing
Satu Yrjänen, TNS Gallup
Tuomas Kahri, Intera Partners
Marco Mäkinen, TBWA
Juha-Petri Loimovuori, Alma Talent

Katso parhaat palat tapahtumasta yllä olevasta videosta.

Katso myös: 
Mikä Alma Talent?
Alma Plus kokosi yhteen media- ja mainostoimistoalan ammattilaiset 

  • Päivämäärä: 29.6.2016, 10.45
  • Uutisen tyyppi: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli:

Lue seuraavaksi:

Devaaja-trainee -ohjelman päätös

Alman devaaja-traineet koodaavat oikeiden projektien parissa

Almalla devaaja-traineet tekevät samoja asioita kuin muutkin Alman kehittäjät. Vuoden 2018 ohjelma on pian paketissa ja tammikuussa haetaan jälleen toistakymmentä uutta harjoittelijaa.

Almassa tapahtuu
Lapsi_mukaan_toihin_paiva_helsinki_770x500

Almalla vietettiin Lapsi mukaan töihin -päivää – mukana kymmeniä Alma junioreita

Kansallisena #lapsimukaantöihin -päivänä myös Alma toivotti kaikenikäiset juniorit tervetulleeksi.

Almassa tapahtuu
Etuovi_madridissa_770x370

Etuovi etäilee Madridissa

Osa Etuovi.comin tuotanto- ja kehitystiimistä tekee tällä viikolla etätöitä Madridista käsin. Lue, mistä idea lähti ja miten etätyöviikko ulkomailla käytännössä järjestyi.

Almassa tapahtuu
Monster 20 vuotta

Monster – 20 vuotta toteuttamassa uraunelmia

Rekrytointimedia Monster täytti lokakuussa 20 vuotta. Suomen Monsterin tarina alkoi jo vuonna 1998, kun Alma Media osti Jobline-nimisen palvelun liiketoimintakonseptin Ruotsista.

Almassa tapahtuu