Alma_SuomiAreena

Alma Media mukana SuomiAreenalla

Alma Media on mukana ensi viikolla Porissa järjestettävässä SuomiAreena –tapahtumassa. Alma Media järjestää kaksi keskustelutilaisuutta, jotka ovat maksuttomia ja kaikille avoimia. Tervetuloa mukaan!

Alma Median keskustelutilaisuudet SuomiAreenassa:

Minähän en myy! Ovatko suomalaiset pelkästään kyvyttömiä vai myös haluttomia markkinoimaan ja myymään?

Aika Torstai 14.7. klo 15.15-16.30
Paikka BEPOP-lava , Kauppakeskus BePOP, Yrjönkatu 22
Järjestäjät Alma Media, Talouselämä
Puhujat Elli Siltala, markkinointijohtaja, Valio
Katiye Vuorela, viestintäjohtaja, Elisa Oyj
Miika Lipiäinen, toimitusjohtaja, Kyrö Distillery Company
Juontaja Reijo Ruokanen, päätoimittaja,Talouselämä

Kirjeenvaihtajana maailmalla – katastrofeja vai innovaatioita?

Aika Perjantai 15.7. klo 11.45-13.00 
Paikka Purje-lava, Raatihuoneenpuisto, Hallituskat
Järjestäjät Alma Media, Kauppalehti
Puhujat
Senja Larsen, kirjeenvaihtaja, Kauppalehti
Tapio Nurminen, kirjeenvaihtaja, Kauppalehti
Minna Holopainen, uutispäätoimittaja, STT
Mirja Sipinen, toimittaja, MTV
Sami Sillanpää, kirjeenvaihtaja, Helsingin Sanomat
Juontaja Arno Ahosniemi, vastaava päätoimittaja, Kauppalehti


Kymmenettä kertaa järjestettävä SuomiAreena on Suomen suurin kaikille avoin ja ilmainen yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma. Tapahtumassa kuullaan yli 850 puhujaa 170 tilaisuudessa. 

Tämän vuoden SuomiAreenan teemat ovat suomalainen työ ja kansalaisjärjestötoiminta. 

Lisätiedot ja koko ohjelma: www.suomiareena.fi 

Kuva: SuomiAreena


  • Päivämäärä: 6.7.2016, 14.15
  • Uutisen tyyppi: Uutinen
  • Teema: Tapahtumat

Jaa artikkeli:

Lue seuraavaksi:

Suuri journalistipalkinto (SJP) suomalaisen median jaettavaksi

Suomen merkittävin journalismille vuosittain annettava tunnustus, Suuri Journalistipalkinto – Stora Journalistpriset (SJP), siirtyy suomalaisten mediatoimijoiden jaettavaksi

Tapahtumat

Ronja Salmi saa yrittäjänä valita työt arvojensa mukaan

Nuori monitaituri uskoo, että hyvin tehty työ kantaa hedelmää.

Tapahtumat

Media nimeltä mmiisas – henkilöbrändistä ammatti

24-vuotias Miisa Rotola-Pukkila on uuden polven vaikuttaja, jonka tärkein työväline on älypuhelin. Nuoresta iästään huolimatta hän on onnistunut luomaan itsestään vetovoimaisen brändin, joka tunnetaan paremmin nimellä mmiisas.

Tapahtumat