header

Näin taklaat luovan työn haasteet

Luova työ vaatii aikaa, stressinsietokykyä ja rohkeutta. Asiantuntijat kertovat, kuinka saat luovuuden kukkimaan.

Brändit ja markkinointi

Laadukkaita sisältöjä, tarkkoja tavoitteita

Hyvin toteutettu sisältömarkkinointi on tehokas keino päästä asiakkaan mieleen ja pysyä siellä, sanoo Alma Median sisältömarkkinointijohtaja Hanna Repo.

Markkinointi
Hakkeri

Informaatiohäirintä piinaa mediaa

Botit, trollit ja epäluotettavat uutislähteet ovat arkisia informaatiovaikuttamisen välineitä nykypäivän mediassa, ja varsinkin vaalien alla tavoitteellinen vaikuttaminen lisääntyy.

Digitaalisuus
Joni Mäkinen

Muuttuva työ täytyy kohdata rohkeasti

Vastuu työelämän muutoksessa mukana pysymisessä on sekä työnantajalla että työntekijällä.

Digitaalisuus
Testi_äläkäytä
Alma_canvas (46)_370x370

Otsikko

man lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Jokainen kohtaaminen synnyttää kesku

Alma Media

Otsikko

man lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Jokainen kohtaaminen synnyttää keskustelua, uusia ajatuksia ja uutta kasvua.

Linkki

Otsikko

man lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Jokainen kohtaaminen synnyttää keskustelua, uusia ajatuksia ja uutta kasvua.