Alma Talk 7.6.2016 – data ja analytiikka markkinoinnissa.
Tervetuloa kevään viimeiseen Alma Talk -tilaisuuteen, jossa keskitytään data ja analyytikan hyödyntämiseen digitaalisen ajan markkinoinnissa. Mitä asiakasdataa, ja miten, kannattaa markkinoijan hyödyntää asiakasuhteen vahvistamiseksi? Mitä informaatiota yleisöistä ja verkon kävijöistä media tarjoaa kohderyhmäsuunnittelun tueksi ja kampanjoiden analysointiin? Millaisia vastuullisuuskysymyksiä datan käyttöön liittyy? Miten datan hyödyntämistä koskeva lainsäädäntö muuttuu, mitä asioita markkinoijan tulee jo tässä vaiheessa huomioida?
Ohjelma 7.6.2016
8.30 Aamupala
9.00 Tervetuloa, Tiina Järvilehto
Datan ja analytiikan rooli asiakkuuksien johtamisessa tänään ja huomenna
Veli- Pekka Ääri, johtaja, asiakkuus, viestintä ja digitaaliset palvelut.
Missä roolissa data on asiakkuuksien johtamisessa SOK:lla ja miten asiakasymmärrys ohjaa kohti parempaa asiakaskokemusta ja kannattavuutta joka päivä?
Mediatalon data mainostajien käyttöön
Merja Pyhälä, digitaalisen mainonnan kehityspäällikkö Alma Mediaratkaisut
Medioiden kuluttamisesta kertyy julkaisijoille kiinnostava datavaranto, jota jalostetaan hyötykäyttöön mainostajien tarpeisiin.
Dataa koskeva lainsäädäntö –mihin markkinoijan tulee varautua?
Tiina Kerttula, Legal Counsel, Alma Media Corporation
Muuttuva lainsäädäntö tarjoaa jatkossa uusia raameja datan hyödyntämiseen markkinoinnissa.
Minkälaisiin asioihin olisi markkinoijan hyvä varautua, mistä nyt keskustellaan?
10.30 Tilaisuus päättyy
Tilaisuus pidetään Alma Talossa, Alvar Aallon katu 3 C, Helsinki.
Pystyt seuraamaan seminaaria myös live streamin kautta verkossa. Alla olevan linkin kautta ilmoittautumiset sekä itse tapahtumaan ja live lähetyksen seuraamiseen.
Ilmoittaudu pikaisesti, kuitenkin viimeistään 3.6.2016. Ilmoittautumissivusto sulkeutuu, kun tilaisuus on täynnä.