Alma Media Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta

Alma Media Oyj                          Pörssitiedote                                 19.9.2014 klo 12.15

ALMA MEDIA OYJ: ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9. LUVUN 5. PYKÄLÄN MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

Alma Media Oyj on vastaanottanut Mariatorp Oy:lta (y-tunnus 1948056-9) liputusilmoituksen, jonka mukaan Mariatorp Oy on 18.9.2014 hankkinut 200 000 Alma Media Oyj:n osaketta, ja omistaa kauppojen jälkeen noin 15,2 % Alma Media Oyj:n osakekannasta.

Ilmoitusten mukaan uusi omistusosuus on:

Yhtiö Kpl-määrä Osuus osakepääomasta Osuus äänimäärästä
Mariatorp Oy 11 500 000 15,2 % 15,2 %

Alma Media Oyj:n (y-tunnus 1944757-4) osakepääoma koostuu yhteensä 75 486 853 osakkeesta, ääniä osakkeilla on yhteensä 75 486 853 kappaletta.

ALMA MEDIA OYJ
Rauno Heinonen
Viestintäjohtaja

Lisätietoja: Mikko Korttila, lakiasiainjohtaja, Alma Media Oyj, puh. 050 593 4589

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee 1 965 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin kolmannes toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2013 liikevaihto oli noin 300 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

• Päivämäärä: 19.9.2014, 14:15
  • Uutisen tyyppi: Pörssitiedote